Üye adı:Altş
Kayıt tarihi:19 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1000
Üye puanı:79
Takipçileri:8
Takip edilen:16
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Nasipten ötesi olmazmış!
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()tfx 'te dolar la gram alınıyor mu? Alınıyorsa daha mı avantajlı oluyor. Biri izah edebilir mi?
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()Dostum dün sen sattın diye ben de bir parça çıktım. Sonra yükseldi. Nasip değilmiş. Uç parça duruyor. Zararım azalınca satacağım inşallah.
SLAVE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()Dolunay ne zaman hocam?
drtunahan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()En iyisi beklemek gibi. Düşerse yapacak bir şey yok. Al sat beceremiyorum.
ATSIZ25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()Çıkışta bir beklentin var mı? Civarında satış düşünürüm. 7 bin zararım kaldı.
ATSIZ25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()@ATSIZ25 dostum beklentin nasıl ben 4/3 gumusteyim
ATSIZ25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Altş yorumu ()Teşekkür ederim
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Altş yorumu ()Anladım teşekkür ederim
Etzel34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Altş yorumu ()Türk ilaç serum aş halka arz yapacak. Anlayan biri yorumlayabilir mi. Karlı yatırım olur mu. Borsadan anlamıyorum. Öğrenmeye çalışıyorum
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()Dursun hoca videosunda bugün döngü var dedi düşüş bekliyor sanırım
drtunahan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()Yükseliş mi bekliyorsunuz?
Cetvell için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()Dün gece en yüksek kaçı gördü?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()Ama ne zaman?
Cetvell için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()@SLAVE dostum 6,12 ortalamalı gümüşüm var. Hiç TL yok. Biraz satıp TL bıraksam iyi olur mu? Kaçtan satmaliyim, ? Sabah 6,14 satacaktım vazgeçtim. Çok düşer diye korkuyorum
Zaten on bin zarardayim.
SLAVE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()Oyun mu oynuyorlar, bıktırıp sattırmaya mı çalışıyorlar?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()Öyle kardeşim bekliyorum şimdi
Zirvede_bırak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()Hata yaptım yine
Zirvede_bırak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()Kaç gördü gece en yüksek
Zirvede_bırak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()Maalesef kardeşim
Zirvede_bırak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Altş yorumu ()Hayır kardeşim maalesef
Zirvede_bırak için cevaplandı (yorumu göster)