Üye adı:akinaarslan
Kayıt tarihi:15 Kasım 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:441
Üye puanı:27
Takipçileri:1
Takip edilen:19
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Öğrenci
Yaşadığı yer:Çanakkale
Gram Altın:77 Gram altını var
Puan:67,67 Nakit puanı var
T. Puan:483951,7245 Gram & Puan birleşimi
Başarı:19. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Sizce alım için beklemelimiyiz 3. 35 falan?
mtohan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Peki bunu yapmamız için min. Limit kaç olması gerek ve tek seferde yatırdığım paranın hepsini kaybedebilirim dimi
06escape için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Şu forex işini nasıl yapıyoruz biraz aydınlatır mısın kaldıraç sistemi falan nasıl oluyor
06escape için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Aleyküm selam
bykc61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()En iyi kâr'ı sabrederek yaparsın bekle sadece
nuransagir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()@Dertli dayı merkez bankası müdahale edecekmiş full dolar dayım 10 aydan beri 2. 80 iken almıştım ve 3. 40 dan biraz daha aldım dolar 3. 33 gibi seviyelere ineceğine düşünüyorum ve şahsi fikrim acelem yok ve sabretmemi söylüyor ne yapmam gerek
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Bende onu diyorum 10 ay bekledim ben 2. 80 iken almıştım
egenaz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Biraz beklerim dersen kar kaçınılmaz gibi benim 10 ay beklediğim bile oldu herşey olcağına varıyor
Krgn13 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Herzaman başarılı olacağız diye birşey yok ders oldu bize hemen atlamayız ama şuna kesin inanıyorum burda boş yorum yapanlar etkiledi bizi
Krgn13 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Evet baya oldu
Astra99 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Bende full dolar dayım ve doların 3. 33 olacağına inanıyorum gönül ister ki 3. 40 olup düşsün kimse terste kalmasın ama şu durumda cidden dolara yaklaşılmaz ytd
Krgn13 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Benim görüşlerimi sakın dikkate almayın ama şuandan eminim ki dolar 3. 33 e gerileyecek full dolardaydım 3. 40 ta satmadım hatta bir parça aldım şimdi kara kara düşünüyorum sadece bekleyin tl de diyorum ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Yatırım tavsiyesi değildir
Cylkmhnds için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Ben elimde bekletmeyi düşünüyorum düşsede illa çıkacağına inanıyorum uzun vadede olsa bile ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Anlıyorum haklısın teşekkür ederim
alexsi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Anladım sağol bende orda birkaç birşeyler yapmayı planlıyordum eğer kaybedersem borçlu çıkarım diye kararsız kalmıştım bayadan beri demo hesap kullanıyordum
06escape için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Arkadaşlar bi sorum olacak diyelim ben forexe 200 bin yatırdım kaybedersem borçlu çıkma gibi bir durumum var mı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Kalkınma Bakanı Lütfi Elvan, ””Son günlerde vatandaşlarımızın piyasaya döviz satmadığını, tuttuğunu, döviz alma eğiliminin arttığını görüyoruz, bu yanlış. Vatandaşlarımız rahat bir şekilde dövizlerini satmasında hiçbir sakınca yok” dedi.
Türkiye ekonomisinin son derece sağlam temeller üzerine oturtulduğunu ifade eden Elvan, son günlerde dövizde bir artışın söz konusu olduğunu ancak cari açıkta bir düşüş eğiliminin devam ettiğini, bütçe açığının Maastricht Kriterlerinin oldukça Altın da olduğunu söyledi. Merkez bankasıda önlem alacakmış haber yeni yapılmış
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Bende ziraat kullanıyorum gördün mü makas aralığını abartmış iyice
Kazandibi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Arkadaşlar anlaşılan dolar 3. 41 görme ihtimali çok yüksek bankalar yavaş yavaş makas aralıklarını açtı