Üye adı:akinaarslan
Kayıt tarihi:15 Kasım 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:441
Üye puanı:27
Takipçileri:1
Takip edilen:19
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Öğrenci
Yaşadığı yer:Çanakkale
Gram Altın:77 Gram altını var
Puan:67,67 Nakit puanı var
T. Puan:483987,3755 Gram & Puan birleşimi
Başarı:19. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Yok al sat yapmadım aslında benim iş çok karışık :)
deniz_yildiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()İnsanlar bakıyorumda cidden çok stres panik yapıyor bir arkadaşımız 3. 40 tan almış 3. 36 ya düşünce hemen satma peşinde daha fazla zarar olmasın diyor bazı kişilerde burda kıvılcım yapınca insanlarımız tutuşuyor
omcbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Emoji koyncada soru işareti yapıyor :)
akinaarslan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()2. 80 den beri dolar dayım artık olcaksam olayım sabır tükendi ?
deniz_yildiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Kalıcı olmaz sanırsam kısacası sabırlı ve sakin olan kazanır
omcbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Dediklerinde haklısın ve şuan şundan eminim insanlar artık bıktı yönünü Altın a çevir ecekler gibime geliyor 40 ı gören baya kişi çıkacakmış gibi hissediyorum :) ytd
deniz_yildiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Türkiyenin dolar ı düşüreceğine bende çok inanmıyorum dediğiniz gibi hızını yavaşlatır dolar 3 ileri gidiyorsa Türkiye belki 2 geri götürür ama dolar bıyık altı sırıtarak yine alttan yapar yapacağını düşüşünde ise 3. 27 seviyeler baya alt seviye değil mi ben en fazla 3. 31 görüşündeydim
omcbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()40 da çıkıcam bu kadar sabır ve denenmişlik yeter :)
akinaarslan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()İnan bende öyle düşünüyorum ve ne olursa olsun 33 seviyelerine inmeden almayacağım diyorum :)) ytd
deniz_yildiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Sizce faiz arttırımında çok geriler mi
omcbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Yardımcı olduğunuz için çok teşekkürler iyi geceler
güçlü_türkiye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()İyi geceler inşallah dediğiniz gibi olur da terste kalmaz kimse
Yavuz1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Ben birazda mb müdahale edeceği için tedirgin oldum ve şuan dolar düşeceği zaman beklenen seviye 3. 33 burdan yine sıçrayış yapar ama bir süre bulaşmak istemiyorum @Yavuz1 arkadaşın dediği gibi ya gümüşe geçicem yada grama
omcbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()İnanın ki çık çıkma demek çok zor bizim yanlışımız sizin yanlışınız olmasın şunu söyleyebilirim sadece sabır olsun ve asla hırsa kapılmayın
Yavuz1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Hangi uygulamada hangi sistemde gümüş alıp satabiliyoruz veya hisse ve gümüş alıp satabileceğimiz ortak program var mı şimdiden teşekkür ederim
Yavuz1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Evet hedefler genelde o yönde bu zamana kadar hiç panik yapmadım 10 aydır elimde usd var bir hafta öncesine kadar bende sizin gibi düşünüyordum nedense biran panik yaptım ve sabırda azaldı sanki
omcbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Bir bilgiye ulaştığınızda benide haberdar eder misiniz
Yavuz1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()3. 50 olur mu bilemem kimse bilemez ona göre hareket ederdik inşallah istediğiniz gibi olur terse düşmezsiniz herkesin hedefi, yolu farklı
omcbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()Gümüşü nasıl alabiliriz bende düşünüyorum ama ziraat kullanıyorum satmıyor
Yavuz1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akinaarslan yorumu ()İnsan ne yapacağını kestiremiyorda 2. 80 den beri bekliyorum ama artık çok karıştırıyor kafamı büyük ihtimal daha beklemiycem 40 olduğu gibi çıkıcam ytd
omcbay için cevaplandı (yorumu göster)