Üye adı:akhısar4587
Kayıt tarihi:30 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:49
Üye puanı:2
Takipçileri:1
Takip edilen:39
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için akhısar4587 yorumu ()buradan euro ya girilirmi düşüncesi olan varmı daha düşermi
0BeğenmedimŞikayet
Euro için akhısar4587 yorumu ()teşekkürler bilhinize
DolartrEurotr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için akhısar4587 yorumu ()ziraat bank
DolartrEurotr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için akhısar4587 yorumu ()@DolartrEurotr slm nickinizde euro geçtiği için bi soru sormak istiyorum size bankadan euro almak istedim sabah internet şubesinden fakat dolar yada altın direk alınabiliyor fakat euroyu göremedim bankadan eoro alınamazmı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akhısar4587 yorumu ()@Dolarsevermi 3. 80den bu yana kaç ay geçti bilmiyorum kaç kere indi çıktı dolar ve sen müdahale etmediysen bekle elbet gelir bigün.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için akhısar4587 yorumu ()teşekkürler sağol
Külbe_i__Ahzan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için akhısar4587 yorumu ()çok sağolun sizde targetmi kullanıyosunuz ücreli bi uygulamamıdır acaba
Külbe_i__Ahzan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için akhısar4587 yorumu ()hmmm teşekkürler
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için akhısar4587 yorumu ()dün dolar dan cıktım gümüş daha karlı diye duydum nerden buraya geldi suan diptemi zirvedemi bilmiyorum ilk alıcam
Külbe_i__Ahzan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için akhısar4587 yorumu ()eşekkürler sağolasın gümüş şuan düşükmü alınabilirmi fikriniz.
Külbe_i__Ahzan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için akhısar4587 yorumu ()mobil ile internet şube arasında makas farkımı var yani anladığım kadarıyla
Külbe_i__Ahzan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için akhısar4587 yorumu ()üstad bu target denilen uygulamamı normal hesapmı
Külbe_i__Ahzan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için akhısar4587 yorumu ()slm arkadaslar gümüş almak istiyorum hangi bankayı tavsiye edersiniz ziraatten alınıyormu bilen varsa yardımcı olabilirmi teşekkürler.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akhısar4587 yorumu ()teşekkürler
Yesil_parkalı_bebek68 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akhısar4587 yorumu ()@Yesil_parkalı_bebek68 şuan daha gidermi düşünceniz?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akhısar4587 yorumu ()@Korutürk hocam burdan daha gideri varmı sizce cvp verebilirmisiniz ? düşünceniz nedir.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akhısar4587 yorumu ()3, 58 görürmü acaba bugün
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akhısar4587 yorumu ()Akhisar beşik gibi sallanıp duru :(
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akhısar4587 yorumu ()@bekbe dolar kaç şuan targette zahmet olmazsa söylermisiniz
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akhısar4587 yorumu ()parite nasıl yapılır bana anlatabilecek varmı?