Üye adı:adım_gibi
Kayıt tarihi:13 Eylül 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4460
Üye puanı:505
Takipçileri:17
Takip edilen:36
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Hadi canım kaç kere geldi :/
CaN_CaN_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()sen değerlimissin :)
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Kıymetlimiss:/
Sibosss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bakalım , umarım kulakların çınlamaz :)
baba_teknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ben gramda yükselişi asıl dolar tl bazlı bekliyorum. TL bekleyenler alamayabilir. YTD tabikide. Yanıldığım çoktur.
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Çok kişiyi terste bırakcan haberin olsun.
baba_teknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Arkadaşlar kim satıyor derseniz FED 'in sahipleri çin'deki yatırımları batmasın diye satıyor . Vay be bendeki bu zekada... :/
heros için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Eee ozaman davete icabet gerekir.. Şu yoğunluğu ve karamsar puslu havayı atlatalım hepberaber Reşat gillerdeyiz :)
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Hiç prenses çayı içmedim kimbilir ne pahalıdır :/
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Eyvallah böyle söyle canımı ye :)
Sürekli düşecek nedir?
1160 yolculuğu 300-400 pips için olması mantıklı gelmiyor iştah açmalı diyorum sadece... Evet hiç beklenmedik anda yükselecek.. Sattıkça yükselecek bekledikçe yükselecek.. Bunun acısını yaşadım..
ayrabol3917 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()işte kendi kendini çürütüyorsun , ben biliyordumda senin hatırlaman iyi oldu. Saygılar.
ayrabol3917 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bankalar kimin piyasayı yönetenlerin değil mi! ? Fed kimin mesela! ?
Sen bu kafayla çok terse kalır batarsın..
ayrabol3917 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Burayı okuyan kafayı yer.. Şeye kadar yolu var... Wuhana..
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Aceba diyorum çin zarar gördüğü /göreceği için ikinci faz anlaşmaya ne dese ABD ok diyecektiri mi fiyatlıyolar. Ama yok , bu düpedüz oyun paradan para kazanmaca...
HissiKablelVuku için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Niye hopluyo ki karı benim sermayemden çok çok çok
ebubekir2929 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Seni görünce korkup kaçtılar çok para ister dediler :P
No_panik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ya kapat şu ekranı hayatına dön kardeş iki Hafta sonra gel. Sana ve bize iyi gelecek..
_dolores_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Yaşın 23 mü?
Cavres23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ons barsaklarını temizliyor :)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Vurdu gol oldu :)
Sibosss için cevaplandı (yorumu göster)