Üye adı:adım_gibi
Kayıt tarihi:13 Eylül 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4460
Üye puanı:505
Takipçileri:17
Takip edilen:36
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Kardeşim bana tarih ver ne zaman bug ram 307 aşıp bana kar yazmaya başlayacak bi tek bunu bilmek istiyorum.
sefaaks34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Alım fırsatı verir de satım fırsatı verir mi? Bilmem :)
babahan79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Tek bir atak daha gerisi çorap söküğü
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Swap 'ları çıkıyorlar hergün bu saatlerde olağan .604 kırmazsa sorun yok.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Buna ne oluyor be?
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()İfretlik oldu bu ons.. Ne varsa çÇhinlilerde var keyiflerini beklicez mecbur..
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için adım_gibi yorumu ()Büyük veri nötr
Akhisarli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Ne kzaanması 305 tersim biliyorsun kaç aydır.
Daha kazanmaya başlamadım. Kazansam bile kaybettiğimi asla geri alamam.
Ancak bu kez kar almadan çıkmak yok.
Ama alttan alıp satmak için çok fırsat verdi.
İyi kazandılar!
Doktorrbune için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Arkadaşlar maliye bakanı istifasına tepki vermiş görünüyor , düşedebilir karı olan değerlendirip alttan alım kovalayabilir. Veya onsa geçebilir...
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Allah hakedene vermiş kardeşim, hakkıyla kullanan birinin yorumları gibi geldi bana ... Allah bereketini artırsın.
volpan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Diyoki ne çok paran var nasıl lazandın leşke benim de olsa :/
volpan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Me defiysek o inş.
adım_gibi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bugün piyasa alışılmışın dışinda ters yapması lazım yani yükseliş bekliyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bugün kare zamanı diyorum ver uyumaya gidiyorum :P
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Para parayı çeker.. Bizim ki çerez parası makas bahçevan olunca böyle...
1589 gelsin artık , gerisi cumaya :P
adım_gibi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Hebi topu 67 mi kurtarsa :P
Lean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bende cevaplamıştım bana göre gbp uzun zaman 1.30 görmez demiştim , yaklaşmış ama hala görememiş :P
Ferdi_57 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Nasip nasip de , bilmediğin suya girerken can yeleğini yanına al sonra kader nasip de
D£S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Battığında da aynı düşüncede olursun umarım yada batmazsın :P
D£S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Yıldızın hayırlı olsun kardeş yeni mi:)
Ferdi_57 için cevaplandı (yorumu göster)