Üye adı:adım_gibi
Kayıt tarihi:13 Eylül 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4460
Üye puanı:505
Takipçileri:17
Takip edilen:36
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Grafiğe bakıyorum hiç düşecekmiş gibi durmuyor ama yinede gaybı Allah bilir. Düşen grafik yuvarlak tepe yapardı genelde.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için adım_gibi yorumu ()Onları naltına ihtiyaçları yok üretime ihtiyaçları var çini batırmak istemiyorlar.
ipekcy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()O zaman iki ayrı bankada iki ayrı hesap aç... Birini hiç elleme diğeriyle al sat yap.. Bakalım hangisi kazandıracak :P
Platinzade için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()76 kırılacaksın ya kırılacaksın...
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Haberin yalan olduğunu anlayan mallar da gümüşden bize gelince çatırdayacak...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bunun dönüşü fena olacak... Balon olduğu herhalinden belli haberin..
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Balon haberle rasyoyu düşürüp gümüşü yükselttiler. Üreti martacak diye . Oyun içinde oyun..
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Sözverdik satmıyoruz :)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()İşte yükseltip sattılar sahte haberle alttan aldılar dermişim
bankacıbey34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()76 dan kapatır diye düşünüyorum gerisi ballı kaymak
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Valla kardeş kimse müneccim deyil. Ben haber ve konjoktür olarak takip ediyorum . Onsu bilmem ama dolar swaptan dolayı 4-5 kuruş çıkması gerekiyor geri satacaksanızda zararınızı azaltır biraz. Tabi lısmet bende 305 tersten buralara geldim sabır. Ama kaymağı yiyemedim :) Devam bakalım ne var kısmette.
bankacıbey34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ula aynını sabah şelalecilere söylüyordunuz aldırmadınız diye insaf ya :)
bankacıbey34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bu haberi yalanlayacak ilk haberde 1750
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Adı üstünde spklsyn. Py bunu kullanmayıp ne yapacak
MİNEESMER için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()dolar yükselecek zararsın satarsın istersen.
Platinzade için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()satıp alabilene helal olsun. Ben bu ortamda satamam.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Adam asyaya ucuz ons aldırmak için spklsyn yaptı dermişim :/
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Gittiii gitti gitti gitti gitti :)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Misan dedi ya işte.
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Kendi kendini mi vurdu yani çin?
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)