Üye adı:adım_gibi
Kayıt tarihi:13 Eylül 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4460
Üye puanı:505
Takipçileri:17
Takip edilen:36
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Neyse canım herkes anlamıştır. Uykusuz o kadar saçmalayabiliyorum
:)
dentist34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Valla şimdi bi kel olarak ilacı kendi kafama sürmem lazım. Biraz daha düşerse nötr kalmalarını beklerim yüksekse satış yapmalarını. Çünkü bu işi tüm mb ler birbirinden haberdar olarak yapıyorlar zannımca.
GEMİCİ_53 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Biri şu dolar a Fed in %50 faiz artırdığını hatırlatsın,
ne işin var senin oralarda yarına 5.95 de bekliyorum seni köftehor.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Yav bu adamı engelleyeli adamın süksesi artmış , uzman olmuş. Çok ilginç merak ettim şimdi ne dicek diye , ama bende engelli ki :)
ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ons düşmek için tarahi zirve sonrası teyid aldı diyebilirmiyiz ustalar :)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Hocam ben sabah dolar da sarkma bekliyorum. Ons da biraz aşağıda olsa fena olöaz.
ahpap için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Zaten çıkacak :)
JaCck için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Gelsin artık satışlar.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()ok sizin için iyi birşey faiz indirimi.
Teşekkürler , çok naziksiniz.
erdal262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Meden satmasın ucuzdan aldı.
ahpap için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Yani bekle gir mi yapayım. Normalde alıp uzun süre elde tutunca terse kalıyordum bugün de tutmayım elimde kalmasın dedim böyle oldu. :)
erdal262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Tabiki düşecek para ülke dışına kaçar.. Faize değil borsaya gider vs vs..
Acemice_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()İnş gece çinliler satar sabah dolar da anlık düşüş bekliyorum planım oradan atlamak gemiye.
Ama yinede her an herşey olabilir. Düşedebilir.
Goldmansaks mıydı ne demek ki bu bilgiyi biliyırdu.
erdal262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Yapacak bişey yok.
Aslanbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Kırmasın önce düşsün bizde binelim gemiye :/
dost45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Şimdi de mb dolar düşmesin diye uğraşıyor galiba
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Hiç satış yemiyor delioğlan
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Sabah herkes borsaya geçer dolar düşer mi daha?
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bence satarlar iki gündür alım yapıyorlar zaten.
heros için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()kapanışa hem ons hem dolar düşermiş komik olmazmıydı :)