Üye adı:adım_gibi
Kayıt tarihi:13 Eylül 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4460
Üye puanı:505
Takipçileri:17
Takip edilen:36
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Resesyon ABD de bizi ne ilgilendiriyor ki ?
Biz vuracağımız kadar dibe vurduk zaten. Şimdi onlar düşünsün :P
ooZooN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()1.643,37 anlık
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Mecbur bekleyeceğim kardeşim. Zarar biraz azaldı ama zamana ihtiyacı var belli. İlerde haberleşelim satarsam. Şu an nakit para kalmadı.
Yuksel19071984 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Hedefi 344 ve 400 olan Kahvesini yudumlarda mal var mı yoksa sürü psikolojisi onu da mı malsız bıraktı merak ediyor insan.
176 dan aldığım gramlarım dursa bu siteye hiç girmesm malım %100 artmıştı. Geçmiş olsun bana..
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()O Uçak firması , uçması son derece normal değil mi :P
Ben her hisseyi alamıyorum (malum sebepler var) , merko 'nun yunan olduğunu bilsem almazdım, alelacele alınmış bir hisse. Gerçi at izi it izine karışmış bistte de.
Metinbly_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Şokta :P
Hedef 1.50
Yuksel19071984 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bi benim kağıtlar uçmuyo. Benzin de ucuz anlamıyorum ki , Bist100 yemin etmesini mi bekliyo
:P
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ben ce bu söylem de çok iddalı. En iyisi susmak bu oratamda :)
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()O yalan bu yalan gel biraz da sen o- yalan :)
ooZooN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Kötü söylerken doğruydu da şimdi mi yalan oldu?
ooZooN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ondan önce dolar ı olması gerektiği yere salmayıp ky yi terse yatıranlar var...
Harby32 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Keşke defolup gitseler hiç gelmeseler.
dorer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Kor ona bo şuna kor ona olmadı. Allah bildiği gibi yapsın mazlumun ahı yerde kalmasın. İnş. tez zamanda.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Ya da tam tersi olmasın. Pahalı dolar la gelip ucuz hisse alsınlar diye de olabilir mi?
dorer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Cehennemin dibine in dolar .
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Nereye enflasyona mı
JohnWick için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Sonunda her kes Yıldız Tilbenin ''Dolar Basalım ''lafına geldi mi ? Türkiyenin ondan özür dilemesi lazım. Bu zorba düzenin de dolar ı baskılayıp ky nin elindekini ucuza satmasına neden olup sonra srbest bırakanın da.. Hepsinin ... Yalakçılarının da...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Peki burdan 1900 e giderse ne olur?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Allah sabır versin altını n verisini icad etmişsiniz. Kolay gelsin.
sessiz38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()altını n verisi ne ya?
sessiz38 için cevaplandı (yorumu göster)