Üye adı:adım_gibi
Kayıt tarihi:13 Eylül 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4460
Üye puanı:505
Takipçileri:17
Takip edilen:36
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Dostum dikkat et!
Caankrk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Onsun düşüşünü bekle , düşerse tabi :P
Kaçan kaçtı kendi adıma 3 ay daha bekleyeceğim yapacak birşey yok.
1.40 üzeri satarım.
Al - yat oldu artıkın.
birinci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Her kes daldığında çin haberini salacaklar en son girenler 1 yıl terse kalacak :P
Ama haberi nerede salacaklar belli değil.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Abi bu ne saçma bir döngü ons çıkıyor , dolar endeksi çıkıyor. parite ler düşüyor.
Ons çıkarken pariteler yükselmesi gerekmiyor muy du yanlış mı hatırlıyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Bu kadar bahtsızlık olurmu ya Mahfettiler bizi burdan satıp Altın a giremem isterse 100 dolar daha çıksın.
Kader deyip boynumuzu büktük :(
Size hayırlı olsun.
Caankrk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Makas ne kadar peki.
Caankrk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()TL ye dönmeden mi aldınız. ?
Gbp/ons parite si yok ki?
Caankrk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Tam para kazanacağımız zaman parite yi düşürüyorlar ... Çok sinirliyim çook :/
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Üstadlar parite günlükte fincan kulba gider mi , yoksa su kaynadı aşağı döker mi :/
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Çok beklersin 1.31 altını görmeden dönmez hatta belki de hiç dönmez uzun süre :/
Doktor_bune için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Eyvallah insani zulmün Altın da idare ediyok , sizler de iyisinizdir inşallah ,
Yaşamın ihtimal , ölümün mutlak olduğu bir dünya var... bir de ışık hızıyla gidilecek gezegenler...
Gralçe çok artistler yedi.
80 pip düşüş biraz süpriz oldu sabah sabah.
Saat 12 de bu meret 1.33 vurursa korkmam :/
Doktor_bune için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Günyadın üstad , hayırlı bol kazançlar herkese.
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Pis düşme hazırlığı yapıyor gibi sinsi sinsi bakıyo.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için adım_gibi yorumu ()Çin obosu :D
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Üstad bunu açarmısınız , dolar ı düşürerek mi dolarzasyonu bitirecek ! ?
Kimse pahalı aldığı şeyi ucuza satmaz ki ! ? İstisna zorunluluklar hariç.
, Döviz üzerinden yapılacağı beyan edilen ihracatın karşılığında farklı bir döviz cinsi veya Türk parası üzerinden yapılacağı beyan edilen dış satımın karşılığında döviz getirilmesi mümkün olacak,
ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Hamdolsun iyiyim ,
Herkes için iyi günler gelmesini temenni ediyorum.
1.40 bekliyorum ters köşe olmazsa oralara yakın çıkarım diye düşünüyorum.
İnşallah herkesin gönlüne göre olur.
siyahbeyazım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Burdan salsa bidaha toplayamaz :P
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ölmedi ya la :P
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Ve aleyküm selam usta.
Dostlarla beraber inş.
Bi de EYT lilerin yılı olsa :)
bafi36 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Yeni yıla 1.40 ile girermiyiz :))