Üye adı:adım_gibi
Kayıt tarihi:13 Eylül 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4460
Üye puanı:505
Takipçileri:17
Takip edilen:36
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Sen neyin peşindesin sabahtan beri.
Allah yaşattıklarınızla sınav etsin seni ve sizin gibileri.
hakann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Sadece ons olsa iyi dolar ı napcaz.
Yukardan satanlara helal olsun bide alttan alırlar oh miss.
Sen- ben zararı çıkarırız onlar bi kar satışı daha yapar.
Hatta zararım çıktı çıkayım dersin o daha da gider sonra bi daha bu uçuyor dersin bidaha girersin bidaha zarar.
Tessillendi onaylandı.
Neyse bi sürpriz olur belki çinliler satmadı bugün ona güvendik zarar kes yapmadık avupalılar vurdu busefer.
Neyse morali bozmayalım unutup hayatımıza bakalım bi müddet.
CANSINN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ne olursun acı , gülme komşuna gelir başına.
hakann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Nisana gelir :)
Üzgünüm ama bi mucize olmazsa paramızı rehin verdik.
CANSINN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bi alttaki yoruma bakalım biz nasıl inanıyorsak onlar da öyle.
Kral37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Değişik bir yorum olmuş.
Bir güzel insan daha.
shaokahn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Hocam yazmayın artık siz yazınca düşüyor , bunun çıkacağı yokmu :)
TRADE35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bırakın bu özgür tatavasını insan zarara girince psikolojisi bozuluyor , sağlıklı kararı nasıl verebilir ki?
Aslanbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ya gemezse kimseye akıl vermeyin kardeşim.
Aslanbay için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Yok ya bunun daha ticaret anlaşması var herkes bildiğini kendisine saklasa bu kadar zaran ziyan olmayacak.
GOLDFAİZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Noldu şimdi ukala
GOLDFAİZ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için adım_gibi yorumu ()Günaydın, hayırlı kazançlar
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Siz uyuyormuydunuz saat 23:45 civarları geldi bu bilgi ve ons 10 pips dolar 2 kuruş yükselerek tepkisini verip geri çekildi.
Pflücker için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bence biraz yukarı atarsa yarı zarar kes yapıp diğeriyle çok düşerse alttan alınmalı. Nacizane kendime not
CANSINN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Düşmüyor düşürülüyor
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ah burda bir kaç kişinin kaderi hep aynı. Ben dahil :)
Umarım çıkış şansı verir ama tuzağa düşüldü gibi geliyor dolar ı baskılamalarıda ayrı dert.
CANSINN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Türkakımı kamubank başka ne olabilir
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()dolar düşüşü bana göre Türk akım açılışıyla ilgili tamamen algı yapıyor kamubank
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Evlerin fiyatı arttı- artacaktır.
Yine milletin parasıla müteaçlar evlerini satmış olacaklar.
Dolmuscu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Peki ya anlaşma yaptılarsa. Burdan bi nükleer anlaşma yeniden imzalanabilir de. İstihbarat örgütleri arasında bir oyunda olabilir.
İki yönlü düşünüyorum ?
FIRTINAÖNCESİSESSİZLİK için cevaplandı (yorumu göster)