Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16316
Üye puanı:4360
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Olsun oda iyidir:::))) yönetici değilde yönetici asistanı::)))
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Pek yakında gruba katılıyorum.. artık yönetici yaparsınız:::)))
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ():::))) bizde ki bu şansla halatta kopar kalırız yolda:::)))
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Vala oda düşerse artık gruba gelcek yol param kalmaz:::)))
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Pardon ya 1/4 de gümüşüm var 2 kg kadar:::)))yakında katılacam merak etme yerimi hazırla:::)))
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Ankara ayağını denk alsın diyor biri:::)))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Ful dolar da olmasam alırdım şimdi bu kadar süre doların cefasını çektim sefasını başkası sürmesin:::)))
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Herkese gram aldırdın bi bana aldırmadın:::)))
nilsu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Ademistos yorumu ()Satış hedefin nedir hocam
DolartrEurotr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Abi ben senin o niyetle söylediğine inanmıyorum zaten belirttiğim gibi seni tanıdığım için ihtimal vermem
hasanbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Haklısın dostum masum insanların öldürülmesiyle biz kazanacaksak zarar edelim daha iyi ama o düşüncede söylediğine inanmıyorum
İstanbullu_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İyiyim abi sen nasılsın olabilir ama çok düşük ihtimal bence
hasanbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Vurur mu dersin hasan abi..
hasanbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Eldeki dolar ların 1/4 i gümüşü geçilmiştirYTD
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Ademistos yorumu ()Ben teşekkür ederim hocam haklısın şikayet eden bile olmuştur::))
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Ademistos yorumu ()@Ua_Enis kardeşim @mim_serkan hocamızı tanırım daha önceden bi kaç muhabbetimiz olmuştu kendisiyle benim için ikinizde değerlisiniz o işin şakasıydı:)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Ademistos yorumu ()Serkan hocam bizden mi rahatsız oldunuz:)
mim_serkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ():::))) işçisin sen işçi kal diyosun vala haklısın:::)))
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hahaha:::))) ben en iyisi bişey alıp satmayım::)))
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()altını tutsak elimizde erir zaten böyle şans var bizdedir:::)))
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)