Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16316
Üye puanı:4360
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cezalar: Altin.in kurallarına uymayan ve üyelerine yakışmayan üslup, polemik, tartışma, konu dışı yorumlar, ilgisiz grafik paylaşımı, geri bildirim ihlali ve/veya reklam paylaşımı nedeniyle bu üyeliğin bazı hakları 26 Haziran 2026, 03:47:39 tarihine kadar devredışı bırakılmıştır.
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Cümleten selamunaleykum hayırlı sabahlar hayırlı haftalar...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim kar varsa satabilirsin yoksa sabahı bekleyebilirsin karar senin :(
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Estağfurullah ne demek ne zaman isterseniz bildiğim bişey se elimden geleni yaparım sabah açılışı görelim öyle karar verelim ..
Sibel_eko için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Tekrar teşekkür ederim faydamız olduysa ne mutlu:)
Sibel_eko için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ne demek kardeşim faydamız olduysa ne mutlu bana:))
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()üstad kelimesi biraz abartılı olmuş Adem diye hitab edebilirsiniz..
Yükseliş beklerken çok laf yedik atıp tutan oldu ama bi kaç kişiye faydamızın olduğunu bilmek onları unutturuyor ben teşekkür ederim:))
Sibel_eko için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()3. 55 gelecek 3. 50 gelecek çok iyi yerden alım yapacaz diyip kimseye aldırmayanlar nerdesiniz::))
Herkese iyi geceler:)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Senin için hayırlısı olsun kardeşim eyv..
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim ben diyeceğimi geçen haftalar da söyledim ve ben ful dolar dayım bu saatten sonra ben biley diyemem..
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Tabi o kadar lafımıza itibar etmedin şimdi de 3. 72 den mi alacaksın:::)))
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bereketli olsun::))
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Sende yükseliş bekliyordun yamnlış mı hatırlıyorum..
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Teşekkürler hocam bende seni tebrik ederim :)
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()@Murat_2017 kardeşim 3. 70 haketen yalan oldu ::))
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İyi kardeşim hamd olsun dolar düşerken öldü bitti diyenlerin şimdiki yorumlarını gülerek okuyorum ne olsun bi de bu kişiler ben yükselecek derken laf atanlar olması daha komik::))
UNIVERSAL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Teşekkür ederim kardeşim nasılsın..
UNIVERSAL için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Konu: #8309524 Grafik detay ve yorumları

Bunları yazdığımızda laf atan arkadaşlar şimdi yükseliş bekliyor Çan'ları sağolsun ne diyelim::)))
1Dolar için Ademistos yorumu (3 gün önce)
Selamunaleykum hayırlı sabahlar..
Arkadaşlar dolar ın altı uçurum yok öldü Yok bitti diyenlere itibar etmeyin doların gideceği yer 3. 70 üstü kim ne derse desin...
https://altin.in/ademistos/2
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Gelsin gelsin özletti kendini ::))
$ERAP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bizim @Grafik_Fx Başkan nerelerde ::))
$ERAP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Çok şükür iyi diyelim boşken bi selam verelim dedim::))
$ERAP için cevaplandı (yorumu göster)