Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16316
Üye puanı:4360
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cezalar: Altin.in kurallarına uymayan ve üyelerine yakışmayan üslup, polemik, tartışma, konu dışı yorumlar, ilgisiz grafik paylaşımı, geri bildirim ihlali ve/veya reklam paylaşımı nedeniyle bu üyeliğin bazı hakları 26 Haziran 2026, 03:47:39 tarihine kadar devredışı bırakılmıştır.
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen kardeşim yarı dolar yarı tl en kısa zamanda yine ful dolar olacak::))
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Açıkçası ben hala yükseliş bekliyorum kardeşim asıl satış hedefim 3. 75 idi ama dx ve tahviller korkuttu beni elimde tl de olsun istedim Allah bereket versin::))
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()2/4 dolar 3. 70 ten satılmıştır gönlüm beklemekten yanaydı ama olmadı::)))
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Yok şelale Yok piston aşağı Yok şanzıman indirdi Yok benzin bitti Yok Kaza yaptı diye diye korkuttunuz milleti hala utanmadan yazıyoruz ya Allah bildiği gibi yapsın...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ben ful dolar dayım kardeşim biraz daha yukardan 2/4 tl ye geçecem:)
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Deme öyle hocam bak tetikte beklerim düşerse::)))
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Gelsin tabi Başkan senin rakam ne kadar aşağı o kadar yukarı::)))
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Yok ben kardayım zaten Başkan zarar Yok :::)))
O zaman adres yazıyorum anahtarları gönder bakalım::))
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Başkan dikkat et ben almayım senin anahtarı::))
Benim hedef gelmeden gidemez bi yere kaçarı Yok::))
Grafik_Fx için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Sen istersin de ben değiştirirmiyim bundan sonra başka profil resmi Yok::)))
$ERAP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Teşekkür ederim yüreği güzel arkadaşım sende öylesin ...
Hemen değiştireyim profil resmini::)))
$ERAP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İyi ben kaçıyorum o zaman kovuldum::))
$ERAP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Çok iyi edersin vala arada istiyor kaçıyorum ben::))
$ERAP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Çok iyiyim bugün işe gitmedim izin verdim kendime tatildeyim ondan form dayım bugün::))
$ERAP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()@$ERAP asistan nasılsın iyimisin..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Eyvalah kardeşim ::)))
Buraksk1912 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim yazdım biraz önce 3. 6940 rakamını kıramaz sanki ama bi ihtimal kırarsa 3. 6850 yi takip edebilirsin..
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Teşekkür ederim kardeşim tabi ki öyle olması lazım ama maalesef öyle değil gördün mü grafiği işlerse beraber satarız ordan::))
Buraksk1912 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Gelebilir kardeşim şimdi bişey derim topa tutan çok olur ondan sonra tekrar benim dediğime geliyorlar o ayrı tobo ile ilgili bi grafik var bak istersen::))
Buraksk1912 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İyi yaptın kardeşim bereketli olsun ötekileri de 3. 75 ten satarız::))
Buraksk1912 için cevaplandı (yorumu göster)