Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16311
Üye puanı:4364
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
5BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()“YÜZSÜZDÜR İNSANOĞLU KİMSE BİLMEZ FENDİNİ,
KİME İYİLİK YAPTIYSAN ONDAN KORU KENDİNİ”
MEHMET AKİF ERSOY.. mekanı cennet olsun...
Herkese hayırlı geceler hayırlı sabahlara uyanmanız dileğiyle...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Çok ta acelesi YÖK be kardeşim şu 1 ay içerisinde banka da çok kazandım sıkıntı yok::))
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Vala bende açacak da benim de fırsatım olmuyor gerçi oda cıvkını çıkardı dün hep kitlenmiş alım satım yaptırmamış..
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen yine bankacılar çaresiz bekledi benim gibi alamadı ::))
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Eyv kardeşim senin yorumların da benim için önemli kardeşim ...
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim 3. 88 Altın a inerse tekrar aşaya gider en azından tekrar 3. 8130 kadar ama üstünde kapanış yapıp kalırsa 3. 94 diyebilir şahsi fikrim ..
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen kardeşim nasip te ne varsa odur ötesi olmaz...
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hayır kardeşim 8k usd aldım 3. 85 ten hatta satış hedefi 3. 89 dedik bankaya takıldık:::)))
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İyiyim kardeşim sen nasılsın..
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Borsa açılmadan hareketlerini belli etmez erken alma bekle:)
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bence buna karar vermek için erken yarın gün içi görecez::))
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim takılma bu kadar bunlara dolar siyasi gelişmelerle 3. 90 olmuş arkadaş hala c dalgasıyla be dalgasıyla düşürmeye çalışıyor Gül geç::)))
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Öyle konuşanları yarın dolar daha yükselsin iyi karla satsınlar izle sevinç çığlıklarını şimdi dolar YÖK ellerinde o yüzden böyle konuşmalar...
celllman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Az önce de buralardaydı nasıl kar ettin hayret ya insanları kandırmakla elinize ne geçiyor...
Euroborçlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Böyle günlerde stop patlatma çok olur oda riskli dikkat et ani hareketlerle stop patlatım devam oluyor..
TUNAVY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ama bana sorarsan yarı çıkış olabilir..
TUNAVY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim satarken de alırken de ben parçalı yapıyorıum her ihtimale karşı çıkarsanız yarı çıkın düşerse alınır yükselirse üzmez elde dolar olur..
Ensarım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Karar senin kardeşim kimisini 100 tl mutlu eder yükselse dahi üzülmez kimisini 1000 tl de tatmin etmez taki terste kalana kadar ..
TUNAVY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Karar sizlerin kardeşim tatmin edici kar varsa tabi katılırım..
TUNAVY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aylık fatura parası çıksa yeter fazlasında gözümüz yok biliyorum kardeşim ..
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)