ALTIN ONS

$1328.7700

Güncel: 11:54:02

USD/TL

3.7817

11:54:00

EUR/TL

4.6587

11:54:00

PARİTE

1.2310

11:54:00

STERLİN

5.2868

11:54:00

GÜMÜŞ

2.0172

11:54:00

XAG

16.5800

11:54:00
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.2310 11:54:04
EUR 4.6587 11:54:04
USD 3.7817 11:54:04
ALTIN ONS $1328.7700 11:54:04

Profil sayfası: TUNAVY

Üyelik Bilgileri

Üye adı:TUNAVY

Kayıt tarihi:01 Mart 2017

Son giriş:01 Şubat 2018 10:45:07

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:1411

Üye puanı:88

Takipçileri:6

Takip edilen:12

Baktığı sayfa:Bist (Borsa İstanbul) yorumları ve güncel fiyatları (23.2.2018 11:29:26)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Kamu çalışanı

Yaşadığı yer:Antalya

Kişisel Görüş ve Yorumları

Küçük esnaf tarzı yatırımcının dikkat etmesi gerekenler..

1- Yükseldikçe dahada yükselecek beklentisi yapıp satmamak
2- Düşünce dahada düşecek beklentisi yapıp almanak
3- Full işlem yapmak
4- panik yapıp hemen alma ve satma ihtiyacı duymak

Yapılması gerekenler
1- Hedef koymak.
2- Parçalı işlem yapmak
3- Soğuk kanlı olmalı ve sabır edilmeli. Pusuda beklenmeli.
4- Sadece kendi düşüncelerimize yada sadece bir hocanın düşüncesine göre işlem yapılmamalı. Birden fazla düşünceyi İyi analiz edilip. Aldığımız kararın arkasında durup hedef beklenmeli.

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:9920,46 Nakit puanı var

T. Puan:9920,46 Gram & Puan birleşimi

Başarı:1940. sırada yer alıyor.

Özet:Başarısız yatırımcı

İşlem geçmişi

İşlemMiktarGram puanıToplamTarih
Satış68145,539895,8929 Ağu 17 01:49
Alış68146,79975,4324 Nis 17 16:52

Yatırımları

180

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Vakko zedelersen biri de benim senin araciliginla aldım 3 ay bekledim sen inatla satma dedin ama ben dayanamadım sattım 10 gün içinde 2 katına çıktı. Hedef girişim beklemedeyiz. Haklısın yunusum..

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Önemli değil takipteyiz

teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Yanıldınız... :)

teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Bu asel bencede etki etmez gibi haklisin

egodrama için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Hdfgs satıp kar aciklayincaya kadar asel alalimmi ne dersin.

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Eyvallah kardesim hayırlı sabahlar..

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

@AtabiLge Kardeşim kozalcilar düzlüğe çıktılar herhalde. Darısı basimiza sabırla bekliyoruz... :)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Tamamdir..

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

-2BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

@AtabiLge Merhaba kardeşim. Bantas yaklaşık bir haftadır hep yüzde 20 düşüyor 3. 63 e kadar düştü bir incele derim.

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

@AtabiLge Kardeşim günaydın temettü ile ilgili bir sorum var di..

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Evet 20- 24 nisan

SELİN28 için cevaplandı (yorumu göster)

-1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

@AtabiLge Yunus kardeşim şimdi hdfgs de temettü ve hisse payını hak ettik mi yoksa nisan da elinde bulunduran mi haketmiş olacak

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Güzel açıklama teşekkürler kardesim

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

HDFGS DEN 22. 000 lot var ekgyo ike paylastirammi kalsin mi ne dersin

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Kardesim insallah mayisi beklemezsin. Allah saglik ve sihhatten ayirmasin. Gorusmek uzere

as1k için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Demekki doğru yoldayız takma kafana..

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Takdir edilen yorumlar ise önemli değil:) beğenmeyen okumasın..

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

:) günaydın kardeşim..

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

-1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

@AtabiLge yunus uçuyoruz:)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Herkese günaydın bereketli bir gün olsun.. @AtabiLge yunus kardeşim bilgisayarına virüs girmesin sana da. saglik sıhhat versin:))

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Aynen kardeşim o zaman da yükselmez ise ne zaman ki halka arz meselesi netleştir ancak o zaman aselsana bakarız bir daha...

egodrama için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Inşallah kardeşim.. iyi akşamlar..

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Valla yarısını hdfgs ye aktardım bekliyorum. Göreceğiz ama ben sana guveniyorum:))

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

20 şubatta bilanço açıklanacak ondan önce satmak mi gerek dersin kardeşim..

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

-1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Ahh ahh çok büyük hata yaptım.. Hdfgs de yapmicam inşallah...

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

20 şubatta ku bilançoya kadar bekleyeceğiz el mahkum kardeşim...

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

@AtabiLge Yunus hocam bir kez de biz görecek miyiz tavan yapan hissemizi.

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Takviye ettik 2. 46 'dan devam..

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Eyvallah..

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

@AtabiLge Yunus kardeşim yazdiklarim geliyor mu..

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Boşver seni bilen biliyor. Senin buradaki insanlara her zaman faydan olmuştur. Meyve veren ağaç taşlanir.

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Ersu alım seviyesi nedir yunus hocam

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Hadi hayirlisi kardeşim ortalamayı 2. 49 a çektik beklemedeyiz

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Kardeşim bence bekle. @AtabiLge yunus söyliyorsa bir bildiği vardır. yunusun tavsiyesi ilr aldım vakko 2 ay bekledim 3. 27 den sattım 1 saat sonra 3. 67 oldu. Sabredeceğiz

CANİK_TP9 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

@AtabiLge Yunus kardeşim 2 aydır bekliyorduk bugün bekleye bekleye çatladık. Seni dinlemedik. 3. 27 den sattık. 1 saat sonra tavan. Sabir işte böyle birşey sağlık olsun. Hdfsg de sabredeceğiz inşallah:)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Vakko yu 3. 27 den verdim gitti 20 lerden alabilirsem yeniden bakacagiz

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Açığa satış oldu herhalde 57 den 53 e düştü bir anda

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

2. 26 yunus kardesim

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Bu iyi mi diyelim

disci1980 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için TUNAVY yorumu ()

Ya herro ya merro bende daldım.

AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!