Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16311
Üye puanı:4364
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Şu anda alt yorumda paylaştığım grafiğin tam direnç noktasında üstünde kalabilirse hedef belli tabi hemen gelmez düzeltme yaparak gelebilir.
Kalamaz ise satılabilir karar senindir..
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim 3. 8790 üstü kalırsa satmayıp biraz daha beklenebilir kıramaz ise sat gitsin ..
Bi de kardeşim senden ricam bi daha o şahısla beraber etiketlemezsen sevinirim..
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Arkadaşlar bakın bu seviyeler ful girilecek seviyeler değil altta 3. 8380 rakamını kuramadığı sürece yükselme ihtimali yüksek ama dikkat etmekte fayda var .. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hahaha::)))
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aaa onu hiç düşünemedim çok haklısın katlandığımız için çabuk çöküyoruz:::)))
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Erkekleri kötümü kardeşim ::)))
safakkrall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Tabi gözü kapalıdan korkma demişler::))
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Belli zaten ses tonundan anladım:::)))
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Şimdi izledim ::)))
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Piyasa açılsın yönünü belli de edebilir bir süre daha verem edip gidip gelebilir onun için tl şu seviyelerde can simidi dursun elinde nasıl olsa usd var çıkarsa satarız düşerse bekleyip en iyi yerden alım yaparız..
notoriousROGUE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Uyanamadı daha birinin uyandırması lazım::))
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bu seviyelerden alım önermem elindeki tl yi her ihtimale karşı daha aşağılara bekletirsen daha iyi olur..
notoriousROGUE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Fark lı girdin zaten siteye havalı oldu ; :::)))
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim elindeki 3. 86 dan aldığını tut tl varsa da bu seviyeden başka alım yapma kar gördüğün zaman da dolar ı satabilirsin ..
notoriousROGUE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Günaydın muratım hoşgeldin ..
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Günaydın abla Vietnam derken::)))
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Size de günaydın bereketli haftalar...
KaHvE_ve_MüZiK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aleykumeselam sana da kardeşim.
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Eyv kardeşim teşekkür ederim..
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Günaha düştüğünde tövbe et, günaha dalıp gitme. Çünkü insan suya düştüğü için değil, sudan çıkamadığı için boğulur. Hayırlı sabahlar hayırlı bol bereketli haftalar...