Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16311
Üye puanı:4364
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kartal düşmeze dolar aldırmış kartala kuzıyordu::))
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Olabilir kartal yanlış yere gittiyse ona kızıyordur::))
sertaş34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hiç gerek Yok onun için kodese girmeye değmez muhattap olma bile..
Anadolu666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kartala kızıyor du biraz önce Kartal ona dolar al demiş bileyler olmuş aralarında:::)))
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Dikkat et kodeste karşılaşma onunla::))
Anadolu666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Vala yapıyor işte ama ters tarafa ters uçuyor bu ::)))
Akşam düşüyor sabah çıkıyor bi sabahı bekleyelim..
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kartal dolar aldırmış ona kızıyor::))
Anadolu666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()O öyledir kardrşim alış şimdiden::)))
Anadolu666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hay allahım ya var onun bi hastalığı normal değil::))
sertaş34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ademistos yorumu ()Borsa dan bahsetmiyorum onun geçmişini çok iyi biliyorum neyse inş en kısa zaman da zararınız çıkar inş..
SELİN_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ademistos yorumu ()Yunus la bugüne kadar kim kazanmış ki kime tavsiye verdiyse hep zarar ettirdi üzüldüm sizin adınıza:(
SELİN_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bu akşam bekliyorum tabi kayışı koparacak::))
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen bence de yarın ki hareketler daha sert daha zalım olur::))
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Akşam yine hareketli geçecek demedi demeyin)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Ademistos yorumu ()Şimdi millet ASELSAN'a takmış heryerden giriyorlar inş düşündüğüm gibi olmaz
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()O işler sakat biraz dikkat etmek lazım..
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Çok canlar yanacak gibi me geliyor borsa da ama hayırlısı..
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()::))) teşekkürler hep destek tam destek:)
MERVEE34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ortalaman kaç kardeşim..
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Dur bizde satalım sende hep kendini düşünüyorsun::)))
MERVEE34 için cevaplandı (yorumu göster)