Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16307
Üye puanı:4364
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()@teknik_06 bende yeni çıktım selamını aldım teşekkür ederim.
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen kardeşim vergi reformu onaylanmışlen enflasyon Yüksek gelirse bu kuru burda tutamazlar..
sertaş34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ():::))) ötekini belki kimse tanımaz sataşmaz diye koydum ama işe yaramadı::)))
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Yarın bi çalışma yaparım artık bakalım:)
Kocaçınar için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Sana olur mu abla sana serbest:)
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()berdketli oldun sıkıntı Yok bu hafta hareketli olur bakalım.
Bende perşembe 3. 9630 dan ful sattım 3. 9360 tan bi parça 3. 9140 tan bi parça yarı dolar dayım..
Kocaçınar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Sana da geçmiş olsun kardeşim artık engel tuşunu fazla kullanmak lazım..
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İyi be kardeşim ne olsun ne yaptın son durum nedir en son sattın gördüm.
Kocaçınar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Allah kolaylık versin ablaların bi tanesi Yok artık direk engel tuşu cevap Yok böylesi daha iyi:)
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hb kardeşim eyvalah nasılsın ..
Kocaçınar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hoşbulduk mahzene girdik çıktık haberin Yok::))
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hoşbulduk abla nasılsın.
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bundan sonra öyle vala haklısın eyvalah..
Fx_7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hoşbulduk dostum teşekkür ederim naber.
Fx_7 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bu arada perşembe günü 3. 9630 dan ful tl ye geçtim..
3. 9360 tan bi parça 3. 9140 tan bi parça alıp 2/4 dolar dayım içerde olduğum için yazamadım ..
Özelde görüştüğüm arkadaşlara sattığım zaman yazdım..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hiç haberim Yok kardeşim ya 3 gündür takip bile etmiyorum biraz ben size soru sorabilirim gelişmeler ile ilgili..
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Şu yorum kardeşim @Murat_2017 kardeşim ile karşılıklı iki güzel yorum..
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bu hafta bende bi yorumumda önümüzdeki hafta başı yükseliş olacağını söylemiştim ama net konuşmamakla birlikte ..
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İyi kardeşim çok şükür mahpusa üye yaptılar bizi:)
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim o kadar karışık durumdayız ki çok ters gelişmeler olabilir bu hafta dava ne olacak mb sı faiz kararı var fed var herkes faiz arttırır kanaatinde ama bazı yetkililerin açıklamaları çelişkili faiz riskli diyip karşı çıkan var vergi reformu geçerse ne olur bu karışıklıkta bi yöne gitmez bence dolar aşağı yukarı olabilir..
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)