Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16307
Üye puanı:4364
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İyi orda bekliyorum seni::)))
Deejayo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Nasip kaçtan fırsat verirse::))
emrez için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Günaydın dostum naber:)
Janjan__janjan__janjanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İşte tek sıkıntı 3. 97 yi geçemiyor geçse 4 leri test edecek olsun yine gelir oralar satarız:)
Deejayo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İyi demeye alıştık sanki ::))
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Yaralarımı deşme keşke öyle bişey olsa ::))
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Günaydın dostum hg geçen hafta içerde olduğum için yazamadım 3. 9630 dan ful çıkış yaptım 3. 9360 ve 3. 9140 tan yarı dolar aldım..
Bugün saat 10 . 00 da enflasyon açıklanıyor Yüksek gelir ve biraz dolar yürür duruma bakar işlem yaparız..
Deejayo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hb usta teşekkür ederim naber iyimisin..
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İyiyim abla şükür iş güç sen nasılsın:)
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Yok bundan sonra doğru anlarım:::)))
Z£N için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Günaydın abla hoşgeldin ..
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Selamunaleykum hayırlı sabahlar bol bereketli haftalar..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Konu: #8754735 Grafik detay ve yorumları

Arkadaşlar zen in paylaştığı bi grafik alım yükselecek demiş ben baktım grafikten birşey anlamadım çünkü grafik boş anlayan varsa bi açıklayabilir mi ..
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Ben çok baktım da ne anladım ne anlatabildim bide sen anlat bakalım şakın yanlış anlama kötü bi niyetle sormuyorum sadece bi trend çizgisiyle alın yükselecek derken ne var grafikte..
Z£N için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Teşekkür ederim kardeşim eyv..
Muibal için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Konu: #8753462 Grafik detay ve yorumları

1 nolu ve 2 nolu yer ikili tepe yapıp düzeltme düşüşünü yapıp tekrar yükselip 3 ve 4 nolu ikili tepeyi yapıp 3.88 e kadar düzeltme yapıp yukarı döndü eğerki aynısını yaparsa dolar çoşar demektir...YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Arkadaşım zarara çıkmana sebep nedir aldığın yer çok Yüksek değil yarın bile kar yazar bekle derim..
mehmet2020 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Fed düşürürse onu da göz önünde bulunduralım..
muratt35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Yakın dır diyebiliriz bu gelişmeler ile ama temkinli olmakta fayda var..
Oki37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Teşekkür ederim kardeşim:)
Janjan__janjan__janjanlı için cevaplandı (yorumu göster)