Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16307
Üye puanı:4364
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Teşekkür ederim dostum sende seviliyorsun..
vlkn_krdy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Dur kardeşim önce ben kazanayım ondan sonra ::)))
@Bay_trader sizi yazdım yanlışlıkla kusura bakmayın.
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Dur önce bi kendim kazanayım::)))
Bay_trader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kazandırıyorsak ne mutlu sende varol kardeşim.
Bay_trader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bakalım kardeşim beklentimiz o yönde ama bizim beklentimiz le olmuyor:)
Bay_trader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Eyv kardeşim inş dönmesini bekliyoruz..
Bay_trader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Eyv dost hepimiz için inş..
joker33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()3. 87 gibi bi düşüş beklediğimi belirttim öğlen sanırım burdan döner mi izleyelim..
TuRuNcc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İddialı konuşmak çok iyi değildir ben de bekliyorum o rakamları ama birilerinin gözüne şirin görünmek için iddia etmem artık bu haftamı gelir haftayamı bilemem..
Snnctlky için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Olabilir kardeşim herşey mümkün güzel bi yaklaşım..
Rahap için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()3. 9230 ortalama ile 3/5 dolar dayım kardeşim bende bekliyoruz..
joker33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bu ortamda o rakamları görmesi lazım ama kuru yönetenler daha çok kazansınlar diye aşağı yukarı oynatıyorlar galiba:)
Snnctlky için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim örnek olarak paylaştım bunu ama 3. 85 denk geliyor..
TuRuNcc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim beklenti o yönde ama gördüğümüz gibi teknik dışı sadece siyasi olaylarla istedikleri gibi hareket ettiriyorlar beklentimiz o yönde inş öyle olur..
Snnctlky için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()3. 8560 var kardeşim..
Tonyukuk1938 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Alıştık artık bunun hareketlerine yerin dibine girsin::))
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Grafiğin çöp olması için de 3. 85 i kırması lazım kardrşim..
Cümbü$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Görmedim kardeşim bana gelmedi öyle bi yorum ama sanki öğlen bizde uyardı 3. 87 gelebilir diye ama millet hep yükseliş beklediği için hoşuna gitmiyor böyle yorumlar..
Cümbü$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Abla bilmiyprum ama sanki 3. 87 kuracakm bakalım.
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Eyv kardrşim teşekkür ederim..
Bay_trader için cevaplandı (yorumu göster)