Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16307
Üye puanı:4364
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Doğru söylüyorsun üç ayda verdiğini bir günde alıyor :)
BEYAZ_ATLETLİ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Olur olmaz diye bişey Yok ters algılar devam eder..
Janjan__janjan__janjanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Vala helal olsun ne sabır varmış sende de:)
BEYAZ_ATLETLİ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen ben tadını çıkarıyorum::))
Janjan__janjan__janjanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()3. 69 dan sonra hiç dolar almadım deme:)
BEYAZ_ATLETLİ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Terste kalmamın tadı bi farklıymış deme kardrşim:))
Janjan__janjan__janjanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bir verir on alırsın sen kimi kandırıyosun::))
BEYAZ_ATLETLİ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()::))) ama senin tecrüben yeter onu göz önünde bulundurarak öyle dedim::)))
BEYAZ_ATLETLİ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Böyle işine gelirse::))
BEYAZ_ATLETLİ_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İyi akşamlar kardeşim.
Serhat34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Çok teşekkür ederim dostum estafurullah..
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen fikom 3. 8790 olacaktı:)
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()dolar ın ilk geçmesi gereken direnç 3. 7790 seviyesidir..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Dostum benim bildiğim tek şey dolar yukarı amma bugün amma yarın dönecektir 4 algısı verip aldırdılar yukardan ters yapıp. Düşürdüler zararına sattırıp aldırmadılar hop yukarı diyorum.. YTD
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Saol kardeşim ::? )))
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim seninle her konuştuğumuzda ful işlem yapma dedik her seferinde gümüş gram dolar düşerken onlar da düşer beklemelisin bence çünkü ani yaptığın her işlem zararını arttırabilir doları herkes gömüyor ama bence öyle değil toparlıcaktır..
Deejayo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()::))) vala hiç takmıyorum bile benjo yu 3. 40 tan gelene kadar çok kazandım kaybetsem de keyfimi bozamaz sandviç bitti cağ yemeye gidiyorum:::)))
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Döner dedik şimdi sandviç yiyiyorum bende::))
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Zaten o bu düşüşün onun fiyatlaması olarak düşünüyorum bende beklenenin Altın da artış yaparsa bu dolar ı yine yükseltir beklenenden fazlasını arttırırsa o zaman biraz daha düşer ama sanmıyorum bende..
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Dönerse bizimdir dönmezse bırak gitsin:)
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)