Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16307
Üye puanı:4364
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Cümleten selamunaleykum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()yakışır abi allah nasip etsin inş..
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()demek ki ful dolar kimine yarıyormuş:. :))9
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()yok abi bugün hiç gireedim gn içi elimzdekiler yeterli satış bekliyoruz 4 e yakın veye 4 stü::))
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()burdayım abi nasıl oldun iyileştin mi biraz..
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()aleykumeselem abi hayırlı akşamlar..
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()evet adam 3. 94 grafik a verdi alın pişman olursunuz diyen adam ben bugüne kadar yanılmadım diyor aşağıları bekliyor çok saçma:::)))
Bay_trader için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()eyv dostum rüzgar gülü gibi yorumlar var evet yanar dönerli hemde::)))
Bay_trader için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()dolar ın yükselmesi içi 3. 88 üstü kalıcı olması lazım 3. 8160 ta kırılmadan daha aşağıları beklemem.
tabi yarın fed öbür gün mb sı ben bu ikisinden doların önn açacak gelişmeler bekliyorum.
kısa vadede 4 ler bahsediyor olacağız diye dşnüyoruum..
Bay_trader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Oda geçer abi önce ters sonra kar:)
Kocaçınar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Abla ihtiyacın yoksa hiç sıkıntı yapma en kötü Ocak sonuna kadar satarız iyi karla:))
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Merhaba abilerin bi tanesi çok şükür sen nasılsın..
Kocaçınar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İyi ablam çalışıyorum yoğun biraz ara ara bakıyorum işte sen na yapıyosun
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Abi yarın ve yarından sonra belli olur oraya kadar çekilip atak yapar diye düşünüyorum:)
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aman fikom yollarda yukarı bakma dikkat et::)))
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Yok abi ful değil 4/5 var elimde yeterli bunlar şimdilik:)
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İyi yapmışsın abi bereketli olsun abi.
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Selam abi naber durum ne:)
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Gelecek diye demiyorum sadece en dibi orası şimdilik gelmesi şart değil:)
muratt35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Günaydın ablam ::))
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)