Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16307
Üye puanı:4364
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Abi dün 3. 8470 'ten satıp 3. 8170 'ten aldım sabah çok az tl var elimde::))
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()olar için Ademistos yorumu (22 saat önce)
Kendi fikrim kaç gündür yazıyorum fed 'den birşey cikmadi diyelim saldı en fazla 3. 8160 kadar zaten piyasa mb şunun 100faiz artışı ni fiyatlar o daha az ve faiz arttırma işe ne olurtekrar 3. 90 üstü diyorum kararvsenindur..
Serhat34 için cevaplandı (yorumu göster)
https://altin.in/demişti
Siteye hediye verdik alan olduysa bereketli olsun..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hayır beklemedeyiz bende::))
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Biliyorum dostum günlerdir yazdık çizdik sanmayın alin diye ama ustalar hocalar satın kaçın dedi yanılttı milleti::))
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hayırlı olsun abi guzel:)
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ben orayı beklemiyordum hocam ben 3. 8060 bekledim oda geldi:::)))
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Evet dostum benimde elimde az tl var alim yapmam ben şimdilik.
Tonyukuk1938 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Teşekkür ederim abla çok şükür seni sormali::))
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Eyv güzel kardeşim yazarım tabi..
Serhat34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Iyiyim abi aynı durum sen ne yaptın.
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Cumlemizden razı olsun kardeşim faydasız olduysa ne mutlu zararına satanlara sanmayın yükselir dedik ama ins dinleyen olmuştur.
Serhat34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()E bi haftadır yazıyoruz çıkıyoruz bu dolar yükselir sanmayın diye 3. 50 cinlere inanıp satanlara geçmiş olsun.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Cümleten selamunaleykum..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()mantıklı abi yakıt yok vergi yok vize yok daha ne olsun::)))
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen usta ya ikisi sıktı atık geçse işimiz bakalım)
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()mb sını bekleyip yatay kalabilir..
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Fede de mb suna da 3/5 dolar la giriyorum görüşmek uzere::)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kendi fikrim kaç gündür yazıyorum fed 'den birşey cikmadi diyelim saldı en fazla 3. 8160 kadar zaten piyasa mb şunun 100faiz artışı ni fiyatlar o daha az ve faiz arttırma işe ne olurtekrar 3. 90 üstü diyorum kararvsenindur..
Serhat34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hiç belli olmaz kardeşim ortalama kaç senin..
Serhat34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Beni görünce korkuyor kardeşim burdayım artık 3. 95 e kadar::))
Serhat34 için cevaplandı (yorumu göster)