Üye adı:ACEMİ_BEGÜM
Kayıt tarihi:31 Mart 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4255
Üye puanı:828
Takipçileri:30
Takip edilen:40
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:Ankara
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()ben görmemişim tamam teşekkür ederim
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()hasan merhaba nasılsın özsubu sattın mı sen
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()haketmediğim ne demek abi değerlisin seviliyorsun sağlıcakla kal
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()cümleten selam hepinize nasılsınız @Halilibo06 hoşgeldin angaralı sefalar getirdin
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()evet ya biliyorum gümüş pisliği zamanında b3nimde paramı eritti birkaç gazlayanın lafına gelip acemilik zamanımda 28 kg du aldığım 12.5 dan hiç hatırlamak bile istemiyorum
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()tövbe de şanssızsın diyelim sadece cansın
umuut81 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()inşallah umudunu kaybetme kazanırız Allah'ın izniyle
umuut81 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()biraz şanssız diyelim jantsa aldı bütün parasıyla oda geri gitti bayağa bekledi satmış o sattı hisse bayağa yataydan fırladı karsan aldık ben al sat yapıp onuda etiketleyip konuşmuştum işi çıkmış hisse düştü fazla kâr alamadan çıktı ben de hala karsan duruyor uzunda cevahirin inrikamını alacağım satmıyorum
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()iyiyim sen nasılsın nerelerdesin gözükmüyorsun arada halka arzlara katılmayı ihmal etme 300-500atarsın cebe ozsub ada girmişmiydin
umuut81 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()ya öyle demeyin garibimin yüzü bi gülmedi inşallah öyle olmaz kazanır
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()hoşgeldin bereketli olur inşallah umutcum
umuut81 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()bereketli olsun Hasan dün kötü ama bugün güzeldi kardemir
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()evet doas abartılı artmamış ama hatta başka bir otomobil hissesiyle kıyaslama yaptılar gerideydi doas a yetişti diye
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()keşke sorsaydım sana arkadaşım hayırlısı artık geçti yapacak yok teşekkür ederim en azından bilgi sahibi oldum
YakamoZ35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()eyt de yaş olayı kesinleştimi görüşmeler daha sürüyor diye biliyorum ben hakkında hayırlı olan neyse dilediğince olsun inşallah üzülmeyin
nilsahara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()keşke 60lara düştüğunde nazarlık diye 3-5tane alaydın
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()mahçup olacak bir şey yok herkes nasibini yer elçiye zeval olmaz bende sordum işyerindekilere önü açılsın güzel atar çok bekletti dediler sıkıntı yok relaks
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()çok şükür iyilik bizden yeo maceran nasıl gitti
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()nasıl oluyor nen anlamadım benim oğlanada dedim al diye işbankasında çıkmadı ama alan var
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ACEMİ_BEGÜM yorumu ()esadcan sen nörüyon nasılsın iyimisin
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)