Üye adı:Abdulhamithan
Kayıt tarihi:3 Nisan 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10334
Üye puanı:1021
Takipçileri:58
Takip edilen:58
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Müslümanlar'ı görseydim, Müslüman olmazdım. Iyi ki İslam'ı Kur'ân'dan öğrenmişim.. Yusuf İslam
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Ben inanıyorum bugünden itibaren dönüş yapacağız insallah
Zeyce61 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Aman hocam. allah var keder yok. hersey olacağına varır biz şükredelim görevimizi yapalım. hersey düzenine göre yoluna girer neler geldi geçti . çok takma çokta yasamayalim dünya için huzunleri.
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Az kaldı sabır hocam .1866/1874 üstünde kalmasi kuzyin ispatidir yazmış inşallah oyledir
Zeyce61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Konu: Tfx target kapanmış. Okuyalım.
Marj yok hocam mobilde. parite gayret normal.
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Bunu bankalar icinmi söyledin yoksa gümüş icinmi:)
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Varabeyin yorumunu okudum kuzeye gidecek gibi bir yorumu var.
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Burda nedemek istiyorsun kardeşim. guzel birseymi:)bizim icin
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Tamam kardeşim
Mankind_Traderxxl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Tekrar düşü s bekliyorsun yani
Mankind_Traderxxl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Bana de kimse görmez:)
Mankind_Traderxxl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Cümlemizden olsun inşallah hocam
Yda23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Tamam ozaman sen ne diye bakarsın TL ye:)
Mankind_Traderxxl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Mobil şube indirmedinizmi onu indirin önce ordan kıymetli madeni seçin sonra satış kısmını işaretleyin cikacaktir
Yda23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Hocam ben dolar dan gümüşe geçtim size nasıl diyeyim tersini yapın diye. bana göre buralar ucuz. inan buradan aşağı gitse 20/30 kuruş belki gidecek ama yukarıya bir lira aralığı var. gerisi size kalmış
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()dolar ile gümüş alacaksın hocam.
Yda23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Bugün para yatsaydi 10900den alırdık ama daha yatmadı cuma gecesi yatacak
Ali_osman37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()parite yap kardeşim TL ile zor:)
Mankind_Traderxxl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Yukarimi yani kardesim
Mankind_Traderxxl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Kardeşim sence düşüş bittimi. akneton bitti dedi ama
Mankind_Traderxxl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()İyiki kuveytteymisiz. :)
Bjk3458 için cevaplandı (yorumu göster)