Üye adı:Abdulhamithan
Kayıt tarihi:3 Nisan 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10334
Üye puanı:1021
Takipçileri:58
Takip edilen:58
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Müslümanlar'ı görseydim, Müslüman olmazdım. Iyi ki İslam'ı Kur'ân'dan öğrenmişim.. Yusuf İslam
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Konu: iii ytd
Hocam siz 1920/33 arası diyince bizde 1909dan satmadık ama siz satış yapınca yazsaydiniz emin olun bizde satardik. siz 1920 30 rakamının arasında satış yapacağınızı soyleyince bekledik.
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Kuveyt fena marj koymuş hayırdır TL bazinda
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Konu: iii ytd
Hocam inan borsa takva boyutuna uysaydi burada durmazdim emin olun Altın gümüşle ugrasmazdim.
Azrcll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Konu: iii ytd
Bir düze çıkalım daha temkinli olacağım gerekirse hiç almam gümüş. zaten alma dedi ablam kendini sıkıntıya sokma senden kıymetli değil dedi boşuna sitrese giriyorsun bırak dursun dolar da dedi. bende dolarda idim ama Perşembe sabahı bir al sat yapayım diye girdim dahda çıkamadım. hani derdim sıkıntimda yoktu almak için
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Konu: iii ytd
Nerdeyse hep elranda idik ve yükseldi yükselişi değerlendiremedik. suan dipte yine ekrandayiz neden? Madem işlem yapmayacağız ne diye zaman harcarız burada? Vallahi de billahide ben bugün işlem yapacaktım ama yine uyduk bir iki kişinin mesajina bir tık üstü gelir diye yapmadık sonuç hüsran
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Konu: iii ytd
Biz bugün neye hizmet ettik kardeşim. ?
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Konu: iii ytd
Konuşurken gekmisti kardeşim beraber ekrandaydik. yine dinlemedik kendimizi 1906dan bile satacaktim ben omubu kardeşimize guvendigim için. ama varabeyide çok güveniyorum oda 1920/30 diyince. ama kendisi satmış 1909 dan
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Konu: iii ytd
Satış yapmış varabey 1920yi beklemeden geldi şimdi çok cikabilirsen işin içinden kardeşim 1920/30 arası gekir diyede kaldık öyle 1909 çok güzel rakamdo kardeism . bak sana yine tavsiyem çok okudukça istediğimiz islemide yapamıyoruz. beni dinleseydik emin ol şuanda çok güzel gramaj artircaktik
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Staacaktim hedef verdim 23.40 diye ama 23.20den dönmüş
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Abdulhamithan yorumu ()İnşallah hocam insaah. bugun yine morelimizi bozdu resmen bir dolar lık düşüş oldu
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Yarından sonra gunustede çıkışlar başlar kardesim.
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()İnşallah hocam. issizlik yüksek gelirse onslar yükselecek allahualem
Yalnızİnsan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Evet hocam.
Zümrüt_60 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Hocam bu sefer 23.20velsin geçemeyeceğim bilginiz olsun 23.40 ta gelse geçmeyeceğim. yarina hazırlık bu. baskada açıklaması yok
Zümrüt_60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Kardeşim onslar mevtah oldu 23.40 bile göremedi
By_tarafsız_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Konu: iii ytd
Oda satmadı demi
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Konu: iii ytd
:)))hiç güleceğim yoktu. beni beni dinle beni dinle içimdeki sesi dinle
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Belkide ondan düşüyor hocam veri yüksek gelecek diye olabilirmi
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Amin hocam :)
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Gelmez ise kaça kadar yükselir hocam.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)