Üye adı:Abdulhamithan
Kayıt tarihi:3 Nisan 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10334
Üye puanı:1021
Takipçileri:58
Takip edilen:58
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Müslümanlar'ı görseydim, Müslüman olmazdım. Iyi ki İslam'ı Kur'ân'dan öğrenmişim.. Yusuf İslam
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Abdulhamithan yorumu ()Kardeşim dediğin rakamlar geldi aslında alacaktım 21.30dan sonra vazgeçtim bu sefer gerçekten sabırla bekleyecegim dedim inşallah verdiğin rakamlar gelir zararszi alırız maliyeti 12ustune cekmeyiz:)millet kar yaoiyor yada gram artırıyor biz eldeki maliyeti artırıyoruz:)
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Bendede var okadar hocam.
Sabırsız__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Sattığının Altın da aldın ozaman. insallah 21.30u aramam kardeşim. oradan tepki verecek dedim ama yine almadım
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Abdulhamithan yorumu ()Murat'ım daha almadım yine çıktı:)az bir zararla alay dedim almadim
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Alım yaptinmi sen
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Üç kilo kadarını alacaktim aslında arkads yazdı bana 21.20lere değip ordan 21.60 sonra oradan 20.70lere diye
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()21.30dan alacaktım vazgeçtim bakalkm pişman olacakmiyiz
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Abdulhamithan yorumu ()Tamam kardesim Allah razı olsun
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Belli olmuyor orası öyle ama ilk hamleyi yanlış yapınca ikinci halmleyi yapamıyorsun usta. bak ben bir parçayı bozdum elimde daha fazla vardı bozamadim
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()altın biranda vurucak eğer vurursa çok oyalandi çünkü
Bozwolf_95 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Abdulhamithan yorumu ()Dikkat edin kardeşim aşağı vurmasınlar
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Benim kafamı karistan tek şey. bu adamlar enflasyon düşecek düşmeli diyor. ve enflasyonu en çok yüksekten emtialr diyor yani nasıl çıkacak bu emtialr . büyük ihtimal enflasyon düşünce artık onslari rahat bırakacaklar bizde ozaman kurtulacaz
Azrcll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Abdulhamithan yorumu ()Ve aleyküm selam rahmetullah kardeşim ah hocam 21?70ten satmak varken biz 21den sattık elde avucta hiç kazanç yok üstüne maliyet 12de
asfar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Sana platin alma dedim dünde sakın diye mesaj attım :)bak nasıl gidii
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Galiba dortluler sata gidecek gibi
Zümrüt_60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Usta 21den satmasaydim 21.70ten kesin satardım soyledimde . ama erken satmanın bedelini ödüyorum şuan kar yok zarar çok
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Burdam alsak 60dolar zarar ile Alaçam maliyet 11850den 12 olmuş olacak:)
Zümrüt_60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Abdulhamithan yorumu ()Hayırlı sabahlar kardeşim
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Günaydın kardeşim beni 21 kurtarıyor:) ama al dersen alırım
Mankind_traderxxl_2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Abdulhamithan yorumu ()Bildiğinden sasma kardeşim
Bozwolf_95 için cevaplandı (yorumu göster)