Üye adı:Abdulhamithan
Kayıt tarihi:3 Nisan 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10329
Üye puanı:1020
Takipçileri:58
Takip edilen:57
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Müslümanlar'ı görseydim, Müslüman olmazdım. Iyi ki İslam'ı Kur'ân'dan öğrenmişim.. Yusuf İslam
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Tebrikler kardeş.
Holays için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Rabbim hayırlı sağlıklı uzun ömürler versin hocam.
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Biride kzbk:)
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Güzel olur inşallah hocam
Murataga için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Bugün astordan ne al sat yaptılar hocam. biz seyrettik ama
Murataga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()48oldu satamadik 45 oldu. bunu ancak balinalar yapar. hee 40/41 den alabilseydim 46 dan kesin satardım kar cepte diye hocam. ama elimiz kolumuz bağlı.
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Fikrimi sorarsan veriler çok fena geldi düşüş var ki 50kurus düştü nerdeyse devamı gelir gibi. tabi sen bilirsin bildignden şaşma yine:)
Zeyce61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Kardeşim nasilskn gümüşle davmmi
Zeyce61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Allah' razı olsun hocam hayırlı tatiller.
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Biz yerimizde kalalım yüzde bir olsun Astor bizim olsun yüzde üçte olsun:)
halilx16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Hocam siz veriyo görmediniz herhalde. bu veri onslari düşürür. hatirlayim geçen geride 100dolar düştü. burada herkese kulak aşmayın yok düşmez panik yapmayın falan diyenlere bakarsanız terste kalırsınız. belirli tecrübeli arkadaşlarla istişare edin
dolarkes için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Yani enerjielr düşerken bizim Astor sağlam kalması biraz mucize olur dedim aynen öyle oldu. ama işlem yapamıyoruz işte hocam. el biraz cesaretli olsa:)
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Teşekür ederim hocam.
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()euro power gesan Alfas hepsi nakavt oldu hocam umarım bizim Astor olmaz.
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Alfasa ne oldu öyle hocam
halilx16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Bence değil hocam ytd diyelim çünkü çok fark gelmiş açıklanan veriye göre. yinede siz bilirsiniz. benim düşüncem ytd ytdd
Arbede37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Duruyor hocam dokunmadım hiç. maliyet 57 nasıl dolunayın:)
$ROMEO$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Ozaman onslar düşer umarım bizim borsaya etki etmez
Murataga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Neden satriniz hocam aksen ucuz degilmi diğer enerjilere bakinca
$ROMEO$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Gesan ucuz degilki ama bölünmüş halıi o yanlış yapmadınız mı sizce
Golden_Age için cevaplandı (yorumu göster)