Üye adı:Abdulhamithan
Kayıt tarihi:3 Nisan 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10327
Üye puanı:1020
Takipçileri:58
Takip edilen:57
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Müslümanlar'ı görseydim, Müslüman olmazdım. Iyi ki İslam'ı Kur'ân'dan öğrenmişim.. Yusuf İslam
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Lotu çok galiba birde borcu yok ve birkaç birşey daha vardı galiba.
Ares_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Ne yapayım hocam dün bunu yazaydin inan 267den alırdım astoru satıp.
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Arkadaş bana yazdı astorun hepsini alfasa geçtim diye ozaman 260 idi. ama ben cesaret edemedim. astor hala aynı yerde ama Alfas 30tl koymuş üzerine:)nasip
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Astordayim:)
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Bugün alım yaomayacakmisiniz hocam
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Siz yarın satacakmisiniz hocam
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()İnşallah günü birlik değildir daimidir
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ():)) inşallah
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Aynen öyle hocam
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Zengin olayım demedim kardeşim maksat zararincikaralkm kar edelim diye dedim . ama Astor ile kzbk orta vade tutarım demek istedim.
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Yok kardeşim Astor maliyet 57 ondan dolayı satıp alamıyorum demek istedim. yoksa kzbk fazla alırdım. artik olanla orta vade tutacağız inşallah
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()İnşallah hocam. tesekur ederim
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Astor elimizi kolumuzu bağladı işte:)
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Yani güzel bir hisse asrn hocada söylemişti toplama zamanı diye. orta vade güzel olacaktır. degismezse şartlar ama elde avucta para yok. evde çocukların kunbarskndaki parayı aldım oradanda 250tame ancak çıktı :))
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Kardeşim kzbk sudan ucuz . ama cikarirlarmi? Elde parada yok alamiyoz :)
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Hocam geçen gün biri demistk bu Alfas ,340 iken 250lere gidip yükselecek diye inanan olmadı ama gerçekten oraya değdi döndü.. yani bazen insan kime inanacak şaşırıyor:)
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Sanaldaki:)
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Benim demek istediğim bugün özellikle gümüş çok düştü borsada ucuz satıp gelebilir temennisinde bulundum aslinda
halilx16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Bende başka birşeye değindim hocam zaten alakası yok.
halilx16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Cw enerjinin arza çıkış fiyatı pahaliydi hocam. diger enerjileri kıyaslayınca. bien ucuz üç doet tavan rahat gider diye düşünüyorum
MERVE60 için cevaplandı (yorumu göster)