Üye adı:_Turan_
Kayıt tarihi:8 Şubat 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:120
Üye puanı:9
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bankacı
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:3360,25 Nakit puanı var
T. Puan:9519,2324 Gram & Puan birleşimi
Başarı:658. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _Turan_ yorumu ()60 cılar gitti 70 ciler geldi :) sahne sizin
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _Turan_ yorumu ()Arkadaşlar 10 senedir bu sayfadayım. Hiç yoğurdum ekşi diyenle karşılaşmadım. Düşerken bir grup geliyor, yükselirken başka bir grup :) sadece isimler değişiyor. Finansal okur yazarlık artık günümüzde zaruriyet oldu biraz araştırma yaparak öğrenilebilir.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _Turan_ yorumu ()Yavaş gel lütfen. İddialı beyanatlar bunlar
Spect0r3 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _Turan_ yorumu ()Yavaş al lütfen elini yakar
Maximum_Analiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _Turan_ yorumu ()"ABD güçlü dolar istemiyor" bu söz hoşuma gitti her yerde görüyoruz 1 / 1 olsun o vakit..
Piyasalar dolar degerlere geçmiyor yani bence
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _Turan_ yorumu ()O zaman öyle yapayim Teşekkürler
Feddy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _Turan_ yorumu ()Ticaride kullanımlar mecburiyetten. Onlarda da 1. 30 larda yani 1 yıl ortalama vade.
Ben hala indirim olur diye düşünüyorum. Bugün 2. 87 den usd aldım yarın da alayım diye düşünüyorum ne dersiniz 2. 94 95 ler gelir mi Ytd
Feddy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _Turan_ yorumu ()Tespitiniz gerçekten güzel bende aynı kanidayim. Bu fırsat önemli kurlarda çok yüksek değil tam sırası. Gelecek ay fed sıkıştırır zor gibi...
Ama simdi piyasanın böyle düşünmemesi beni tedirgin ediyor : ) kimseye bişey diyemiyorum o yüzden..
Ben bankaciyim piyasada para hiç yok insanlar kredi de kullanamıyor.. konut kredisi bile 1. 13 civarı düşünün 0. 70 ler görüldu
Feddy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _Turan_ yorumu ()Burda olursanız dolar eur Paylaşımlarinizi takip edelim derim uygun olursa
Tim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _Turan_ yorumu ()Sabah alsak
Tim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için _Turan_ yorumu ()Bizim alış amacımız değerlenmesi değil biz tl miktarımızı ne kadar artırırz onun derdindeyiz
Garip_€ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _Turan_ yorumu ()Sana geçmiş olsun bana da
Proticy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _Turan_ yorumu ()Cumadan usd alımı yaptık inşallah haftaya yükseliş olur. Biraz gbp den zarar açtık : ( haftaya 3. 03 gelir mi düşünceniz nedir.. biraz iddialı oldu herhalde :)
Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _Turan_ yorumu ()A. selam bu arada
_Turan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _Turan_ yorumu ()Bence de düşürsun bi zahmet yoksa piyasa tıkandı artık likitide darlığı var artık
Gölgem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _Turan_ yorumu ()Sayın lightmare orak çekiç in komünizmin simgesi olduğu da bilinir. Maalesef söyledigin emek simgesi olarak kullanılmıyor.
lightmare için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _Turan_ yorumu ()Faiz azaltirsa 2. 96 aşağısı olmaz diye düşünüyorum ne dersiniz
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _Turan_ yorumu ()24 marta 2. 98 gelir mi usta. Ön görün nedir rica etsem.
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _Turan_ yorumu ()Seninde logo konusunda hassas olmasını bekleriz
lightmare için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _Turan_ yorumu ()2. 90 culari ve 1270 cileri piste davet ediyoruz :)