Üye adı:_cosmogryal
Kayıt tarihi:18 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:139
Üye puanı:9
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:10 Gram altını var
Puan:2097,21 Nakit puanı var
T. Puan:61820,193 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()Teşekkürler valla abi. Bakalım ülkeye faydalı olmak için her şeyi yapacağız. :D
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()Yani abi düşününce tl de kalmak sıkıntı. Şu an mesela bende tersteydim ama çıktım tersten. İLeride geri ödemesi olacak. Bozdurup kapatacagım borcu :D
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()Aynen öyle. Öğrenciyim kyk aldığım anda direkt dövize yatırıyorum ben bile tl de durmuyorum
captain34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()Şu an finans kuruluşlarının araştırmalrına baktım. Yatırımcılarını geri çekmeye başlıyolar veya tekrardan düşünmek istediğini söylüyorlar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()Halkbank üzerinden alanlar aldı alacağını o zaman üstü kapalı kardeşim
Arbede37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()Neler oluyor aydınlat bizi
aspova için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()Arkadaşlar birisi aydınlatabilir mi neden kapalı piyasada banka makasları bu kadar değişiyor?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()Konu: İş bankası
Ben atacaktım şimdi ne oluyor birisi aydınlatsın?
neeooldi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()Algoritma var arakasında kardeşim. Genel müdür gidip ayar lamıyor onu :D
Elbetbirgun123 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()ing Dijital Banka olmaya çalışıyor. Banka ibaresini o yüzden kaldırdı. ING olarak devam ediyor. Çoğu şubesini ve atmsini de kaldırarak sadece uygulamalar üzerinden işlem yapmayı sağlayacaklar. Ben böyle biliyorum
burcu666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()İnsan elinden geleni ülkesi için yapmak istiyor ama her seferinde önüne duvar çıkılıyor. Çoğu girişimci arkadaşım şirketlerini yurt dışına taşıdı. Estonya çok büyük bir avantaj bu zamanlarda
aspova için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()Bende öyle düşünüyorum. Olan olaylar artık ülkeden gitmeye zorlamaya başladı insanı
aspova için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()Bu yaptıkları ile bence tarafını belli etmeye başladı TR. Avrupa mı Asya mı?
adım_gibi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()Bunu bana demiştin hatırlıyorum bak :D
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()Para sanırım dövizden biste geçti
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()Konu: Deniz dalgasız olmaz, yiğit sevdasız olmaz.
Çekirge bir zıplamış, iki zıplamış, üçüncüye bakacağız artık :D
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()ya abi geçen bir okula sineklik yaptık 2000 tl fiyat verdik yarısı bize kaldı. tabii biraz işçilik ücreti falan filanda vardı içinde. ayda 6-7 kez boyle bir iş yapsak rahatlıkla geçiniriz valla
truva124 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()Hadi hayırlı olsun teşvik paketi imzalandı :D
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()acaba piyasa reform paketi için mi fiyatlanıyor :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için _cosmogryal yorumu ()Teşvik, reform falan filan derken gelecek hafta sizce piyasa için nasıl olur?