Üye adı:40_in_40
Kayıt tarihi:5 Aralık 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:400
Üye puanı:97
Takipçileri:5
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Belirtilmedi
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:3225,92 Nakit puanı var
T. Puan:9483,6938 Gram & Puan birleşimi
Başarı:655. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 40_in_40 yorumu ()dolar yükselir mi ?
Yükselir..
Faiz artar mı ?
Artar..
Dolar ve faiz birlikte artar mı ?
Artar...
Faizi düşürürsen dolar daha da hızlı artar...
Üretmeden tükettiğin müddetçe bu sonuç kaçınılmazdır.
Tek çare üretim, üretim yine üretim... Kendi kendine yeterli hale gelene kadar her alanda üretim.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 40_in_40 yorumu ()Verdiğiniz bilgi için teşekkürler, tarım politikalarımızın sonucu bu maalesef, malya devlet üretme çiftliği ve ceylanpınar devlet üretme çiftlikleri yıllarca 1. kalite tohumluk buğday yetiştirir ve üreticilere verirdi, bu çiftliklerin pasifize edilmesi kalite açısından kötü oldu. Ayrıca üstat olmadığımı belirtirim, acizane düşüncelerimi yadım. iyi akşamlar diliyorum.
dolav için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 40_in_40 yorumu ()Aydınlatırsanız öğrenmiş olurum..
dolav için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 40_in_40 yorumu ()Her işimiz böyle, çiftçinin ürettiği buğdaya 0.85,0.95 kuruş aralığında fiyat ver, ithal buğdaya 1.50 kuruş... ne güzel politika...
Keynesu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 40_in_40 yorumu ()Dövizin üzerinde merkez bankası baskısı ve dış siyasi gelişmelerin etkisi olmasa, döviz fiyatları nerede olurdu sizce?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 40_in_40 yorumu ()Teşekkürler sağolun
dodo37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 40_in_40 yorumu ()Karışık bir durum, faiz indirimi olursa döviz nasıl bir tepki verir, indirim olmazsa üretici firmalar bu maliyetlere nasıl katlanır, faiz iner, döviz yükselirse ithalat ve ihracat nasıl etkilenir... Üretmeden tüketmenin bedeli vardır ve mutlaka ödenir.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için 40_in_40 yorumu ()Siteye yeni üye oldum. Altin. in aiesine bol kazançlar ve iyi akşamlar dilerim