Üye adı:zynpzynp06
Kayıt tarihi:20 Haziran 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2482
Üye puanı:138
Takipçileri:7
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Tamm abi tşkrler takipte olacam :))
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Hımmm anladım mantıklı senaryo ; )) ozman ptesi iyi takip etmek lazım :))
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Abi senin senaryoyu öğrenebilirmiyim :))?
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Yok kız çokta imkansız bi hayal değil kışa ne kaldı ; ))
Badece için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Aman kafasını dinlesin heder ettik kendimizi burda:(( bu iş kışın güzel oluyor sıcacık battaniye Altın da kahveni alacan ohh misss:))
Badece için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()37 ben :)) hera cım nerde
Badece için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Tşkrler canım iui hamd olsun arada uğruyorum malum tersiz
Badece için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Bekleyenler kervanına hoş geldin )
mustafa_kurtiş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Bereketli olsun
mustafa_kurtiş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()@Mutsuz02 @Hera1 nerdesiniz @Badece
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Ayy yükselsinde alırız sıkıntı yok bizde bu aksiyon ruhu varken
Bayramrainman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Yazdım ; ))
Bayramrainman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Çaki ne yapıyon rüyanda sterlin ne güzel olmuş öylee ; ))
Bayramrainman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Günaydın herkese hayırlı gün
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Bereketli olsun abi gelecek elbet ne öğrettin sen sabır ; ))
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Yok abi zarara bozmak yok tabiki bazı olağanüstü durumlar haric
bafi36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Nasıl yani sen sattın ya abi :((
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Ben 37 den tersteyim ne yaptın sen bide mardin deymişsin niye böyle şeyler diyorsun :/
Teacher47 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()@BİTİRİMM abi durumu biliyorsun ne yapmammı önerirsin tavsiye tabiki para benim karar benim sloganıyla
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Yüreğime iniyor derim :((
Teacher47 için cevaplandı (yorumu göster)