Üye adı:zynpzynp06
Kayıt tarihi:20 Haziran 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2482
Üye puanı:138
Takipçileri:7
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Evet ankarada yım ama aslen ankaralı değilim ; ))
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Hiç şüphem yok ; )) can sağlığı olsun yetr para gelir gider ben sağlığı en zor haliyle yaşamış biri olarak şunu bilirim hayatta hiçbişeye değmez yani kırgınlık olmasın yetr
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Evet @BİTİRİMM patronla kapadım zararı ama şimdi yine açıldı benim unutkanlığımla emiri iptal etmedim yine zarar ama kapatırım sağlık olsun herşeyin başı sağlık olduğunu bilen ve yaşayan biri olarak dert etmiyorum
nane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Laa çiçek bul böcek bul ama bunu değiş valla korkuyorum:/
Bayramrainman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Yok patron angaralı değilim aslen ama doğduğun yermi doyduğun yermi heaabı ; ))
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Hiçte bile
Bayramrainman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Kız yok benimki 3 bindi :)))
nane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Hayır araştırıyorum kuveyti bakalım kısmet
muri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Hayırlı akşamlar sana da ama o foto hariç :))
Bayramrainman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Bende tfx ten ayrılacam ne tesadüf :)))
muri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Aha katil velette geldi :))
Bayramrainman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Ya evet onu satmadım zarra saymıyordum diğeriyle al sat yapıyordum emir girdim al sat yaptığıma sonra manuel sattım emir iptali unuttum diğer tersten olan kısımdanda aynı miktarı sattı anlayacağın herşey çorba oldu:))
muri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Ya dur yalan olmasın kırgınımmı kızgınımmı öyle bişey dedi ama kötü amaçla değildir inan @süleyman_kaya çok sohbetim yok ama yazımları kendini belli ediyor yapma patron bak ölümlü dünya :(((
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Hoşgeldin murat tşkrler ne olsun yine zarardayım ; )) ama iyim sen nasılsın?
muri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()@süleyman_kaya neyaptın da küstürdün patronumu bide bana bugün görürsen söyle kırgınım diyorsun adam kaçmış yaaa laa senin yüzünden ; )) neyse şakabiyana zaten kötü günler geçiriyoruz malesef bide biz birbirimizi kırıp dökersek ne olur halimiz @BİTİRİMM yap. Patronluğunu da kapansın konu ; ))
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Herşey dondu sanki :/
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Abowww bak hele elinin tersiyle itti yaaa. Patron değilmisin işte hepiniz aynısınız ; ))) peki sterlin ne olur tahmini söyle çeketimi almadan giderim :)))
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Hoşbulduk canım valla bende zam istiyorum işçine sahip çık @BİTİRİMM ; )) emekçiyim diye bağırasım geldi iyi gaza geldim
Hera1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()Yeni nick yok sayfayı görmüyonmu kendi nickiyle geldi :))
Hera1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için zynpzynp06 yorumu ()@Hera1 koş gel patron geldi :)))