Üye adı:zma
Kayıt tarihi:21 Ocak 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:63
Üye puanı:3
Takipçileri:1
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Yurt dışından bundan sonra dolar ı yukarı taşıyacak çok ciddi veriler geleceğini düşünmüyorum.. tamamen iç siyasete dayanarak ful dolara girdim siyasette sular ısınmaya basladi dahada ısınacak diye dusunuyorum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Bundan aşağısına da düşmez diye dusundum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Pardon klavye hatası oldu ful dolar a girdim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Ful dilara girdim hadi hayırlısı bakalım
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Seçime 2. 45 2. 50 aralığında girmek istiyorlar bi nedenle kademeli olarak cekecekler
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Hükümet krizi yarın ciddi yansıma yapar mi dostum
SeLtoL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Bazı kamu kurumlarında foreks ten uzak durun diye personel uyarılıyor teklikeli olmasa kurum bunu neden yapsin
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Foreks yerine iddaa ya yatır şans daha yuksek
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Şu an ne olduda dolar uçmaya başladı bi bilen varmi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Bu rakamların daha altı olabilirmi 57 den girelim o halde
SeLtoL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Valla dostum banada çok mantıklı gelmiyor ama ya olursa
latifim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Mehmet ali yıldırımtürk ... döviz altın uzmanı... ben bu dolar /TL'deki gerek spekülasyon gerekse ihtiyaç karşılığındaki talebin çok uzun süreli olacağı kanaatinde değilim.
Başka yaptığım yorumlarda da özellikle altını çizdiğim şeyi de söylemek istiyorum. Özellikle geçtiğimiz senelerin rakamlarını mukayese edecek olursak doların veya dövizin Ocak, Şubat ve Mart ayları Türkiye'ye girdisinin en az olduğu aylardır. Ne zamanki Nisan'da turizm sezonu başladıktan sonra, turizm gelirleriyle beraber döviz girdisi artar ve döviz fiyatları da bu nedenle arz cephesinin genişlemesiyle bir miktar aşağı gelebilir. Bu geçen cuma gördüğümüz doların 2. 64'ü görmesi belki de senenin en yükseği olabilir. Bundan sonraki aylarda tekrar ilk etapta 2. 45- 2. 50 ve daha sonra da o yükselme trendine başladığı 2. 36 seviyeleri görebilir. Dolayısıyla ben bu noktada piyasanın biraz daha dengeleneceği kanaatindeyim.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Bayan kuaförüne çevir diler engelleyeceksin benim gibi
DenizDeniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Biraz açarmış in dostum 2. 53 olasılığı varmı sence
SeLtoL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Sektör dostum alim seviyen nedir 2. 50 altını tekrar göremez heralde senin beklentin nedir
SeLtoL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Ciddi müdahale sinyali... seçime düşük kurla girmek istiyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Bakacakmiyiz böyle
SeLtoL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Seltol nereye gider bu dostum ben hala 2. 40 lar gelir diyorum hayal mi?
SeLtoL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Kimse tutamaz artık 2. 65 e kadar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için zma yorumu ()Seltol neden günlerdir yorum yapmıyor bi sıkıntımı var diyorum profil ayar larını kurcalarken engelleye basmışım günlerdir yorumunu bekliyorum kusura bakma dostum
SeLtoL için cevaplandı (yorumu göster)