Üye adı:zirve35
Kayıt tarihi:20 Ocak 2015
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:21634
Üye puanı:2213
Takipçileri:405
Takip edilen:17
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:50 Gram altını var
Puan:5100,89 Nakit puanı var
T. Puan:304313,54 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()şükürler olsun iyiyiz, bugün kendimiz çalıp kenimiz oynuycamız piyasayı takibe geldik: ))
burak_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()günaydın, merhabalar hoşgldin surprise.
SurpRise için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()hoşbuldum emekli bey , nasılsınız iyimisiniz.?
burak_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()@hepzarar, merhaba bugün kedimiz çalıp kendimiz oynuycaz: ))yani paskalya bayramı var avrupa ve amerika piyasaları kapalı, bugün sere serpe herşey bizimle: ))
hepzarar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()herkese hayırı cumalar bol kazançlar.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu (): )))teşekkür ederim.
Diyar_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()geçmiş gitmiş, şimdi benim gibi uzman var yanında : )))
Diyar_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()benden önc çok daha bilgili arkadaşlar var: ))
Diyar_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()güle güle londra sizde kednize iii bakın.
londra_merkez_ustu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()@ravzagülü bu yaptıklarını yapmayan binlerce insan var bundan emin ol. )
ravzagülü için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()evt diyar bu şekilde çaışıyorum grafikleri ayrıca çalıştım . : ))onlar kaba taslak bitti daha fazlasına gerek duymuyorum. amatemel analiz ve ülkelerin durumlarıyla çok ilgilenmeye çalışıyorum. ve usa, euro bölgesinin aldığı kararların etkilerinede bakıyorum: ))baya ciddiyim.
Diyar_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()hocam bütün parite leri araştırdım notlar aldım. ve hangi paritede hangi ülk etkili onlarıda araştırdım. : ))yani çalışmalarım ciddi: ))kendimi öğrenci gibi görmeyede başladım bu arada)
londra_merkez_ustu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()@ravzagülü, ben optiye çok sorarım neden dersen piyasanın içinde öngörülerini alırım ne düşnüyorsun diye sorarım, yani piyasada olmak farklı br durum o nedenle seninde düşüncelerin öngörülerin mutlaka var. )
ravzagülü için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()hocam avusturalya dolar ı ekolojik durumlardan etkilenirmiş : ))
londra_merkez_ustu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()hergün grafik açık takip ediyorum, dolar ve usa/gbp grafiklerini izliyorum hareketlerine bakıyorum hocam şuvar usa/gbp ing ilizlere benziyor. herey daha dengeli ve kontrollü gibi. ama dolar delibaş gibi dellenip duruyor)
londra_merkez_ustu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()senmi diyosun bunu. : ))sanada biz demiştik: )))
Diyar_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()hocam bugü sterlin parite sini kaçırdım dışarı çıkmak zorundaydım geldimde almış başını gitmiş o kadar çabuk gelmez diye düşünmüştüm.
londra_merkez_ustu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()yok elinde tezgah kaçıp duruyosun: ))yerinde duramıyosun. az dur yerinde.
fcbülent için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu ()senin kadar yerinde durmayan yatırımcı görmedim, işportacı gibisin elinde mal ordan oratyakaçıyosun arada zabıtaya denk geliyosun ceza kesiliyo: ))seni öylle görüyorum. nick değiştir işportacı al: )))
fcbülent için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zirve35 yorumu (): )))yarın görücez neler olucak.
cakii için cevaplandı (yorumu göster)