Üye adı:ZGK
Kayıt tarihi:23 Şubat 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:29137
Üye puanı:1498
Takipçileri:195
Takip edilen:754
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:1 Ocak 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Muğla
hey gidi yıllar su gibi akmış gitmiş döviz ve emtianın aylarca kuruş oynadığı banka makaslarının kuruş olduğu al sat. tan vergi alınmadığı hey gidi yıllar :(
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()Özüne döndü yine 51 bandı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()İkina ikina çıktı aslına döndü yine 52 53 bandına :(
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()Ben de etkilendim satsam mi diye düşündüm zaten 90. dan beri tersteyim
Hasanağa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()Bugün 55 gelir mi ki
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ():))) sasçetin
SasCetin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()Bi de ekibiyle. Bi de Amerika. ya gitmişti hasan baba da buna çok kızmıştı ama yine kanki olmuşlar
sterlin_45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()Bir de düşmez 1kaç kez yüklü dolar aldım diye yazdı gibi hatırlıyorum
sterlin_45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()Hızla geri sarıyor kardeş neye yaradı bu yükselme şimdi
yurtsever02 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()euro tekrar 4 dolar geri döndü yine
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()NisaDin ne kardeş
Kral_50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()Salma başladı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()Aynen hepimizin keyfi kaçıK
Aktivist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()Tebrik ederim çok iyi nazar değmesin maşaallah sonra bu gece veya yarın sabah salar mi
Kral_50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()Yükseliş devam eder mi bu gece ya da yarın salar mi ustalar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()Yok est ben üzüldüm ben dalga geçmem kimseyle
balta_ali için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()Anlamadım. Ben kimseyle dalga geçmem herkesin tahminini ciddi ciddi değerlendiriyorum çünkü öğrenmeye çalışıyorum
balta_ali için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()Sonra ? Düşüs mü yükselise devam mı
Kral_50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()Senin 5550 çalışacak gibi sonra ne var düşüps mu yükselise devam mı rebul
Rebul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()Satışlar hep olur ki. Olmasa kaça çıkması lazım
yurtsever02 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ZGK yorumu ()Çıkmıyor ki çıksa da durmuyor
yurtsever02 için cevaplandı (yorumu göster)