Üye adı:Zeyce61
Kayıt tarihi:7 Mart 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:24941
Üye puanı:3004
Takipçileri:128
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Uygun bi yerden alim bari napam gözlüyorum
Abbas_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Veri yeşil geldi dolar düşüyor ons düşüyor çıkan bişey yok :)
Abbas_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Kuveytte makaslar baya düşük tam 2 kuruş bende
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Öyle bi lüksüm yok valla iyi bi yerden almalıyım dolar salarsa dolara mı girsem 60 65 gibi değişik düşünceler içindeyim
Abbas_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()@Abbas_usta elime TL geçti biraz bekleme tarafındayım veri nasıl gelir bakalım diyorum
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Kuveyt makası 1.98 indirdi gündüz bi ara dedim galiba düşecek 7.18 geldi :(
Abbas_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Banka en son baktığımda 7.1950 den veriyordu ama TL yoktu işte.
vatansever1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Trabzon'da anderdir sivası bilmem :)
Abbas_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Saolun cümlemize olsun
KAFKASHANÇERİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Öyle denilebilir çok kızdığımıza üzenlere söyleriz ağır bi kelimedir yani :)
KAFKASHANÇERİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Yumuşağı yok ki :) Ander gümüş bu bizim oralardan :))
KAFKASHANÇERİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Bu ara yeni jargonlar da üretiyoruz ama içimizden :)
KAFKASHANÇERİ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Tl olsaydı kilo kilo almak isterdim :)
vatansever1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()@Ftbak dedim ben iyi bi seviyeden almıştı satmamış ekleme yapmış, zararkesi düşünürüm ama 7.5/ görmem lazım önce
Abbas_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Keşke satsaydın cuma günü iyi çıkış yapmıştı 7.1// geri alırdın kardan zarar seninki, hayırlısı fatih ya insan bunalıyo gidişat iyi değil kısa da
Ftbak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Zarardayım fena bekliyorum yapacak bişey yok, sen sat al yapıyor musun ?
Önceden alıyorum satıyorum yazardın ne güzel günlerdi :)
Ftbak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Bir gece ansızın olabilir.
Abbas_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Başka arkadaşlara yardımcı ol lütfen, düşerde çıkarda para benim param vadem yok beklerim.
Tekmamibro için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Sen nasıl 7.05 bekleyip imalı bi şekilde terste kalanlara hava atar gibi bekliyorsan benimde bu yorumumdan alınmayacaksın. Al yat zamanı geldi daha satmam diyen sen değilmiydin kendinle çelişiyorsun lafına nasıl güvenilir..
Tekmamibro için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Zeyce61 yorumu ()Dost acı söylermiş, empatiye ihtiyacım var oysaki.
Abbas_usta için cevaplandı (yorumu göster)