Üye adı:zero1
Kayıt tarihi:25 Ağustos 2015
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:1406
Üye puanı:62
Takipçileri:11
Takip edilen:18
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()onu bimemde faiza azda olsa dokunmazlarsa her şeyin oyun olduğu düşünülecek buda oynadıkları oyunu boşa çıkartır sözleriyle artık piyasayı yönlendiremezler..
Ebony_Tears için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()ders verecekler bencede : ))
Ebony_Tears için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()ben duymuyorum o sesi )
hepzarar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()vallahi gördüğümü yorumladım ben öyle okudum ancak fed bu ters bişeyler olmazsa öyle görünüyor ons yolcu petrol yolcu ruble yolcu dolar a bağlı gramda yolcu bu benim fikrim : ))
Ebony_Tears için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()grafiğe bakınca rublede değer kaybı olacağını görüyorum burdan ihtimalle ons ve gramdada hatta en tabi petroldede dur bakalım olacakmı...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu (): ))diyorsun
San007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()bakalım görelim eger bu doğru çıkarsa bir dahakine haberlerinizi bekleriz pek doğruluğuna inanmasamda..
Ebony_Tears için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()hangi istihbarat biriminden haber yellen bu gibi konuları yanındakilere anlatıyormuymuş : ))
Ebony_Tears için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()başka işim vardı ..
akrep651 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()yok neden alınayımki çobanı işçisi yok ekmek derdinde kim varsa zahmet çeker emek verir emek verene selam olsun deriz ..
akrep651 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()oranın patronuyla atıştık ortamı sevmedim ..
akrep651 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()ne çalışacam öyle küçük yerlerde )
akrep651 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()hayırlısı..
dürüstçe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()hangi gruptasın?
dürüstçe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()suç sizde direk al demiyorsunuzki dipci adama 100 105 108 alabilirsin yazılırmı dipcide gider 100 bekler oda hiç gelmez tabi sonuç bu suç sizde bende değil : ))
ProSam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()2 gram bir dolar hepsi bu : ))
ProSam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()sesini duyarsın zaten : ))
Li10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()yok ondada dipciyim 380 olmadan girmem : ))
Li10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()dolar ı yukardan sat rusyada ruble kap olay budur : ))
Li10 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zero1 yorumu ()hocam olayı baya büyütmüşsün ne paralar kazanıyorsan artık ordan android mandroid yakında BMW Mercedes yat kat : ) bereket versin..
ProSam için cevaplandı (yorumu göster)