Üye adı:zekamerak
Kayıt tarihi:5 Nisan 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5240
Üye puanı:6739
Takipçileri:288
Takip edilen:22
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:9 Ekim 1981
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Ankara
*Piyasa her gün fırsat vermez.. Ama sabırlıyı mutlaka ödüllendirir...
*Fiyat değil, davranış izlenir. Davranış değişmeden trend değişmez..
*Destek Direnç bilmek kolaydır, beklemek zordur.. Zor olan kazandırır...
*Bir seviye kırılmadan güçlü sayılmaz.. kırıldıktan sonra korunmuyorsa da güvenilmez...
*Tepki alımı ile trend alımı arasındaki farkı bilmeyen, piyasada hep geç kalır..
*Altında asıl hareket, herkes sıkılıp bakmamaya başladığında gelir.
*Piyasa kazancı değil, önce sermayeyi korumayı öğretir..
*Her gün işlem yapmak zorunda değilsin.. Bazen en iyi pozisyon beklemektir...
*Benim işim yön söylemek değil.. riskin nerede başladığını hatırlatmak..
*Piyasa kimseyi kandırmaz. Herkese kendi hatasını gösterir...
YTD..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Aleyküm selam .. Hoşgeldin Kardeşimiz.. düşüyor yorumların.. takılan kelime kullanmışsındır...
Her şey yolunda..
Sevgilerimle..
Mekanize_15 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Güzel geri dönüşünüz için çok teşekkür ederim.. tüm beğenilerden daha değerli..
Gümüş için sadece yıllık getiri kıyası için bir süre önce bir miktar pozisyon aldım.. 1 yıl dokunmayarak.. ekleme de yapmayarak bekletiyorum.. Bir nevi deney amaçlı..
Trend ve dönüşleri konusunda yanlış bilgi vermemek adına.. bu konuda tecrübelerini ve yakın takibini bildiğim @alpachino nun sayfasını incelemenizi rica edeceğim.. kendisi bu konuda güzel paylaşımlar yapıyor..
Hayırlı bol kazançlar diliyorum..
@zekamerak
Yol4432 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Şansınız bol olsun.. aldıktan sonra ne olursa olsun endişe etmeyin.. hiç bir durumda panikle işlem yapmayın.. çok çok güzel kar bırakacağını göreceksiniz.. Çok güzel ve rahat , konforlu bir vadeniz var.. sormak istediğiniz bir şey olursa .. her zaman buradayım..
Brd için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Artık bir planlama dahilindesiniz gördüğüm kadarı ile..
Herşey umduğunuz gibi ve gönlünüzce olsun..
Brd için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Avrupa senası her zamanki gibi kararsız ve yönsüz devredecek görünüyor.. Abd seansı hangi yönde fiyatı göğüsleyecek ve yön belirleyecek izleyeceğiz..
Ama hangi yönde olursa olsun aşağı yada yukarı yönde görülen tüm hareketler.. hacimsiz piyasada olduğumuzdan büyük zannedilmesin.. fazla anlam yüklenmesin.. Kırılmın şekline odaklanalım.. Hacimli ve arkası veri desteği ile güçlenmiş olmalı.. aksi durum tepki alımı olarak değerlendirilmelidir..
Her yükselişte aşırı coşyku .. her geri çekilmede ümitsizliğe kapılmıyoruz.. Neden?
Hala Şubat ayındayız.. Hacim zayıf.. hareketler yanıltıcı.
Asıl tablo önümüzdeki aylarda daha netleşecektir.
YTD..
@zekamerak
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Bende memnun oldum.. teşekkürler.. parlarız her otamda ışığımızla.. (:
2017 2019 dönemi al sat için uygundu ve iyi kazançlar verdi ancak.. pandemi ve sonrası.. şu anki konjönktür uygun değil.. haklısın..
al .. ekle.. unut modundayız..
Hayırlı bol bereketli kazançların olsun..
@zekamerak
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Evet eşsiz @Unique_xy ..
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Est. Kardeşim.. kimse burada zaten usta değil..
Hepimiz bildiğini gördüğünü tecrübesi dahilince tahminini kendi üslubuna uygun olarak paylaşıyor..
Ben zaman zaman tekniği koşullara göre temel faktörleri göz önünde bulunduruyorum.. Daha çok temel analiz tarafındayım.. tekniğide ortama göre destek alıyorum arkama..
Katkın için teşekkür ederim..
Adımı sormuştun.. baştaki iki ve sondaki iki harfi at.. ortada buluşalım.
Saygılar..
@zekamerak
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Elinize sağlık..
Sadece eklemek istediğim.. günlük kapanışa odaklanmak yeterli olmayabilir.. düşük hacimli dönemlerde arkasında hyaber desteği yok ise. kalıcılık sağlayamıyor Hocam..
Güyçlü veri ve artan hacim ile aşılırsa bu bölgeler.. o zaman teypki alımından değil.. yeni bir fiyatlama sürecinden bahsedilebilir..
Veri desteği olmayan denemeler büyük ihtimal ile satışla karşılanır.. Yani kırlımın şekli en az kırılmın kendisi kadar önemli olacaktır..
Saygılar..
@zekamerak
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Merhaba..
Çarşamba ve Cuma 16.30 da açıklanacak
Bilginize..
KayahanErsen için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Teşekkür ederim..
Tatil öncesi düşük hacimli dönemlerde küçük işlemlerin büyük yansımasını gördüğümüzü yanıltıcı olabileceğinide yeri gelmişken hatırlatmış olayım senin vesilen ile..
bahsi geçen formasyon için hacimli geçiş lazım .. Verdiğin hedefi takip edeceğiz bugün..
Ama büyük oyuncular sahadalar artık Arkadaşım..
Çarşamba fiyatlaması.. müzakre belirsizlikleri.. Tatile giden Asya..
Bu hafta çok heyecanlı geçeceğe benziyor..
@zekamerak
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Günaydın..
Eline emeğine sağlık..
Hayırlı bol kazançlar dilerim..
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Hocam..
Ben bu süreçte teknikten çok temel veriye ve piyasa beklentisine bakarım.. Çünkü böyle dönemlerde grafik yanıltıcı olur.. veri gelir ve bütün formasyonlar bir anda bozulur...
Buna ilaveten çarşamba günü verilerin tam olarak ne getireceğini bugünden kestirmek mümkün değil.. Ancak Şubat tatili öncesinde ABD tarafının piyasada güçlü kalmak ve masada büyük oyuncu olduğunu hissettirmek istediği açık.. Bu yüzden şu anki alıcılı görüntünün bir kısmı da beklentiden çok algı yönetimi kaynaklı olabilir..
Yani piyasa şimdiden olası iyi senaryoyu satın alıyor. Eğer veri bunu desteklerse hareket devam eder. Desteklemezse, bu alımların bir kısmı hızlı şekilde geri verilebilir..
Ytd
@zekamerak
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Bilmukabele.. inanın ben de öyle..
Gün içinde devam ederiz analizlere.. Çok teşekkür ederim ve görüşmek üzere..
alpachino için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Hocam günaydın..
Çarşamba günü açıklanacak veriler bu hafta için gerçekten çok kritik.. Eğer veriler güçlü gelir ve Mart ayında beklenmeyen bir f. indirimi ihtimali konuşulmaya başlanırsa.. fiyatlamalar değişebilir...
Ancak veriler beklentiyi karşılamaz ve f. indirimi tarafında bir adım gelmezse açıklamalarda.. şu anki fiyatların bir kısmı boşa çıkmış sayılabilir ve geri çekilmeler görebiliriz..
Bu yüzden bu haftanın en önemli günü çarşamba.. Ben özellikle buna dikkat çekmek istedim..
Saygılar..
@zekamerak
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Çok teşekkür ederim
Elinize emeğinize sağlık...
alpachino için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Günaydın Altın Dostları..
@alpachino ile dün Fd. in Mart ayına yönelik faiz beklentilerinde indirimin gündeme geldiğini konuştuk.. Aynı zamanda bazı üyelerin yapacağı açıklamalarda görüldüğü üzere piyasada fiyatlanmaya başladı..
Bu süreçte en kritik veri.. çarşamba günü açıklanacak tdi verisi olacak.. Çarşambaya kadar ABD tarafında alıcılı bir seyrin devam etmesi mümkün..
Ancak şu an Şubat ayının düşük hacimli dönemindeyiz.. Bu nedenle hareketler olduğundan büyük görünebilir.. tepkiler abartılı algılanabilir..
Pozisyon alırken bunu mutlaka göz önünde bulundurmakta fayda var.. Asıl yönü.. çarşamba gününden sonra daha net okuruz..
Herkese bol kazançlar, iyi seyirler..
@zekamerak
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Kim aldı.. kim sattı tartışması gerçekten bir yere varmıyor.. Sonuçta piyasada herkesin işlemi rakamlarda birleşiyor.. gerisi yorum..
Ancak şunu da açıkça söylemek isterim.. Teknik analize gösterdiğiniz hassasiyeti, temel analize de göstermenizi beklerdim.. Çünkü bu piyasa tek kanatla uçmuyor.. Sadece tek tarafı küçümsemek, kimseye bir şey kazandırmaz..
Kibyirli ve alaycı bir üslup, bugüne kadar savunduğunuz çizgiyle de örtüşmüyor.. Daha önce bunun yanlış olduğunu siz de vurgulamıştınız.. Aynı saygıyı karşılıklı olarak görmek isterdik..
Benim için mesele tartışmak değil.. doğruyu birlikte aramaktı.. Ama bu üslupla devam etmek istemiyorum..
Hakkınızda hayırlısı olsun, ..
Allah selamet versin
@zekamerak
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Ben teşekkür ederim canınız sağ olsun (:
bu arada..
Sayfhanın menüsünde "açık piyasalar" sekmesinden işlem yapan açık Ülke seanslarını takip edebilirsiniz..
En önemli ve güçlü yön verici seans.. ABD seansıdır.. Yarın 17.30 açılış.. bilginiz olsun..
İyi akşamlar dileklerimle..
@zekamerak
Brd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zekamerak yorumu ()Estağfurullah.. ne demek..
Temel ve teknik analizciler kendi branşlarında ayrılabilir.. birlikte okuyanlar da vardır.. Sizin sorunuz daha çok temel analiz tarafına girdiği için ben de oradan katkı vermek istedim.. Arkadaşım da hakkını helal etsin..
@zekamerak
Arsemia0202 için cevaplandı (yorumu göster)