Üye adı:Zamarro_
Kayıt tarihi:9 Kasım 2016
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:10992
Üye puanı:1204
Takipçileri:787
Takip edilen:75
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:31 Ağustos 1984
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Gençler nasılsınız @Su_damlasi @OzX
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Yok almadım Asude fakat 75 den zararına satmadığıma pişman oldum.
AsudeArsln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Mesajlarımı göndermiyor telden yazıyorum @OzX @82dolarcı82 @cosette
82dolarcı82 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Bende çok sıkıldım artık sorma @82dolarcı82
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Yarısı İçerde mi şimdi ortalama kaç?
OzX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Ahahahahahha çok iyiydi. Dikkat et güve yemesin :) valla çıkacağız bir türlü ama bilemiyorum 75 den sarmayı düşündün bugün zararına 72 gelirse dolar artar bari dedim. Dedğimle kaldım :)
82dolarcı82 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Naptın parite ci :) @82dolarcı82
cosette için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Trump Ons almış valla 1250 de geçerse buralar ağlama duvarı olur. Adam ne dese Onsa yarıyor
82dolarcı82 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()@Andromeda_68 dostum sende euro var dimi. parite iyice kınvama geliyor. dolar a geçerken acele etme yüksekten geç
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Elleme devirsin. 4 parça TL var dimi elinde
OzX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()İnşallah dostum sabah buralarda ol duruma bakalım :)
Su_damlasi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Ben bekliyorum yerimde :) 75 den bozayım 72 gelirse alırım diye düşündüm tam 2550 dolar fazla alıyordum :) yapmadım :)
AsudeArsln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Ons can yakacak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()71 güçlü alım bölgesi diyebilir miyiz
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()7160 dikkat edelim. Kırarsa
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Dibi bilse herkes zengin olur dostum spek hareketler olunca dibi bulmak zor :)
Yonetim55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Parça aldıysan sıkıntı yok iyi yerden aldın :)
Yonetim55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Ons çıkar dolar ı baskılar sonra onstan dolar kayar para... Bugün böyle geçti
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Şimdi bekleyelim bence. Ne yapacak bakalım
Su_damlasi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Kaç verdi dostum
Yonetim55 için cevaplandı (yorumu göster)