Üye adı:Zamarro_
Kayıt tarihi:9 Kasım 2016
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:10992
Üye puanı:1204
Takipçileri:787
Takip edilen:75
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:31 Ağustos 1984
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Alım 55 gelirse düşünüyorum.
Yasmin_un için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Bide 55 I görelim ne yapalım :)
82dolarcı82 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Reeskont kuruna dokunur mu bilmiyorum daha aşağısı talep oluşturur bence. Artık durdu kafalar harbiden. Allahtan terste olan paraya acele yok.
sertaş34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()sterlin hiç anlamam ama TL kaldı mı hiç elinde
Ucan_kus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Ben bekliyorum
kesici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Senin ortalama kaç dostum
Ucan_kus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Tahsin ben sana nasıl sat derim. Para lazım mı? Lazım değilse bekliyorum ben.
tahsin_38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Ortalamama 3 kuruş zarar kes oranı koydum.
AHMET5834 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Hayır hepsi duruyor dostum
AHMET5834 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()İnşallah üstadım :)
Umtce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Ahahahaha :)
RCX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()AA o zaman onda parite iyi. Ama Parite için geç kaldın
RCX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Sağa sola iki tane füze denemesi yaptır hepimiz tersten çıkarız baştan söylesene be kardeşim niye uğraştırıyorsun bizi :)
RCX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Hangi bank senin varmı parite
RCX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()101 tepesinde tam
sertaş34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Ahahahahahha profil foto ne öyle :)
RCX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Benimde dostum. Ek para ile ortalama düşünüyoruz o da terse kalıyor
RCX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Valla ben hala bekliyorum :)
sertaş34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()İnşallah Üstad bir parça var parite de 530 dan :)
Umtce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Zamarro_ yorumu ()Yazdığım gelmedi mi dostum :(
RCX için cevaplandı (yorumu göster)