Üye adı:zaferconn
Kayıt tarihi:15 Mart 2015
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:12403
Üye puanı:737
Takipçileri:61
Takip edilen:206
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:9 Haziran 1986
Meslek:Borsa ve Finans
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10206,3 Nakit puanı var
T. Puan:10206,3 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()önder deyip durma engellerim
bosadamlar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()7311den sattım ya uyuz oldum. veriye kadar almıyorum. demin karı beğenmedim şimdi aldığım kurdan sattım. ben satınca yukarı döner bu kesin
al_sat_ekonomiye_can_ver için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()satacam şimdi 73ten ya sinirleniyorum. bide geri yükselmezse kötü olur
al_sat_ekonomiye_can_ver için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()en kötü karar kararsızlıktan iyidir. 7310dan aldığımı 7392den satmadım şimdi halime bak. az karı beğenmedim elimdekinden de olcam
colonelman57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()sen şimdi daha alttan alabiliyorsun şanslısın. ben de satsaydım keşke orada. şimdi stres oldum
colonelman57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()gelir gelmesine de ben veriye kadar dayanamayıp satcam galiba. çok uyuz etti beni
fcbülent için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()neyse fazla zararın yok. ben de alacaktım o kurdan. güncelledi. şimdi elimdekini satmaya uğraşıyorum ama düşüp düşüp sinir ediyor beni
colonelman57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()yarım saat daha dayanamıcak galiba dolar veriye kadar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()kaçtan almıştın. sen de bendensin demek
colonelman57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()bende tam satıyordum hemen güncelledi beee
tnr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()para lazım değil de panik ve sinirliiyim ben. napacağım hiç belli olmaz
cossie_rs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()ben de mi satsam. daha çekilmezse yukardan almak zorunda kalırız
tnr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()dolar çekilip çekilip geri dönüyor yukarı
al_sat_ekonomiye_can_ver için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()o kadar çıktı banka aşağı güncelledi. alacaktım bu sefer satasım geldi kur düşük : )
Opti için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()kokrma ya ben almadığıma piişmanım. 75 gelecek
sml için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()hadi ya. bende gircektim valla şimdi. dolar çıkarken banka aşağı güncellerse affetmem ama.
Opti için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()tebrik ederim ben cesaret edemedim. ama birazdan ben 74lerden alcam. beni tebrik edersin artık
serpil3503 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()yunanistan batsın da kurtulalım falan demiştim birileri şikayet etti atıldım. artık hiçbir şeye yorum yapmıyorum
efdak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()kardeşim eski tarkan vardı o benim. karıştırma
efdak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için zaferconn yorumu ()2, 7377den korktum almaya. şimdi 74ten alcam galiba. her zamanki huyum : - ) hep yükseklerden alırım
Opti için cevaplandı (yorumu göster)