Üye adı:yvzyvz
Kayıt tarihi:13 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5822
Üye puanı:302
Takipçileri:15
Takip edilen:30
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()saglik olsun yeni firsat doguyor gibi bunu degerlendirmeye bakalim bidaha terse kalirsak sene sonunu bekleriz artik:) cok dikkat etmek lazim
Yasmin_un için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()Eywallah dostum hayirli geceler
Dada$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()Terse kaldinmi fitch gunu? Kaldiysan tecrube sahibisin benim gibi:) daha dikkatli olmamiz lazim
Yasmin_un için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()Yapa yapa usta yata yata hasta demisler buyukler zamanla ustadi oluruz ınşallah
Dada$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()3ten fazla oy veremiyorum basiyorum Butona ama:) 3ten fazla kullanamiyoruz bugun fazlasini hakettin bence
WOLFSTREET_BEYAZ_ATLETLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()74lerde kapanis cok iyi olur degilmi
WOLFSTREET_BEYAZ_ATLETLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()Acelemiz yok dostum yarin ucsun:)
WOLFSTREET_BEYAZ_ATLETLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()Dostum 3. 40 tan aldigimi 3. 85 lerden ciktim alsat yaptigimla okadar kar edememistim yon yukari oldumu yetişemiyor insan:)
Dada$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()Yeterince kendini fiyatlar ogune kadar once cikip bi sure beklemek istiyorum tabi kendime hakim olabilirmiyim emin dilim:)
Yasmin_un için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()0. 25 bile zor ihtimal oldugu söyleniyor öncesinde cikis yapmayi dusunuyorum tam olarak ne olur bilemeyiz
dolarkolik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()Dostum fede kadar fiyatlama yapacaksa risk almadan oncesinde cikmak mantiklimi?
KaRaKuVVeT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()Ewt termale gitmistim kis ayi guzel oldu
Dada$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()Fede dolar la girmemek lazim diye dusunuyorum fitch gibi terse birakabilirler
Dada$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()Acar diye dusunuyoum bankalar acildimi dusuk dolar yedirmiyorlar
Dada$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()Sabah buralardan acarsa cumaya guzel 80leri goruruz dostum
Dada$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()Alis satis yazar misin?
tallaz4478 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()Yon yukari dostum fazla disariya cikma dolar da olmakta fayda var
Dada$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()Bereketini gor dostum
Dada$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()Suanda hersey dolar in lehine
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için yvzyvz yorumu ()Fullmu çıkıyorsun?
Dada$ için cevaplandı (yorumu göster)