Üye adı:yvzyvz
Kayıt tarihi:13 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5822
Üye puanı:302
Takipçileri:15
Takip edilen:30
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Günaydın hayırlı sabahlar
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Haklısınız hocam dikkate almak lazım yaptıklarınızı kimse unutmayacak inanın sizi hayretle izliyorum yaptığınız iyilik çok büyük teşekkürler
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Hayırlı sabahlar hoş geldiniz
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Hocam ben 1700 tl teknosadan kar ettim çıktım
Tekrardan girdim 10,88
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Kzbgy 35,20 den atladık hocam
Teknosa kendine geldi hocam teşekkürler
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Hocam teknosa maliyet 10,88 var elimde devam edelimmi
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Hocam kzbgy şuanda -4 tavsiye edemisniz
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Hocam elimde 10 bin tl var tavsiyeniz varmı
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Hocam toplamda 45 tl dört ayrı hissede Teknosa aselsan sasa bmsch bunları satıp arçeliğe gireyimmi pazartesi fazla hisse ılması yordu beni acemiyim 2 haftalık mazim var teşekkür ediyorum ilginiz için
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Hocam hakkınızı helal edin şu kağıtlar dan kurtulayım sizin önerdiğiniz kağıtların dışına çıkmayacam inşallah
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Hocam sasa ve bmsch bakacaktık akşam müsaitseniz
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Limit doldu like yarın atarız hocam teşekkürler
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Tamam hocam
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Hocam ben 10 gündür bu işleri yapıyorum sizi tanımadan almıştım sasa ve bmsch on gündür elimde kaldı
Onun dışında Teknosa ve aselsan var
Likeleri verdim hocam teşekkürler
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Elimde aselsan var hocam
Elimde sasa var 10 gündür ne kar ne zarar çıkıp alttan aselsan alsam mı
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Hocam aselsan daha salarmı alttan alsak mı
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Hocam teknosa destek neresi
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Teşekkürler hocam likeler sizin için dün bera alıp sattım bekleseydim çok kar vardı verdiğiniz kağıtlar bir bir tutuyor
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Hocam elimde aselsan ve Teknosa var devam edeyimmi
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yvzyvz yorumu ()Arkadaş vatsaptan takibe almamı istedi. terstemisiniz
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)