Üye adı:yusupcuk
Kayıt tarihi:16 Kasım 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2384
Üye puanı:273
Takipçileri:59
Takip edilen:16
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Tamam abi biraz banvit mi alsam hislerim dioki bu Banvit gidecek
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Hangi kağıdın banada soyleyin
zeyno4167 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Vking ile pkart pazar değişti demi ondan iyiler
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Konu: Grafiğini bırakalım merak edenlere
En sağlam ybtas durdu:) ybdaş
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Konu: Grafiğini bırakalım merak edenlere
O gadar ihale aldık onları ezioz; ))
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Tabesi ne demek abi
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Konu: Grafiğini bırakalım merak edenlere
Uzuncuyum ben abi kimi zamanda Üzümcüyüm
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Huylandirio kağıt beni abi
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Konu: Grafiğini bırakalım merak edenlere
Takilom ya sende pilturun pili bitmedi
deniz88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bak demişti dersin yusup dersin şu banvitte gidecek çok borcu filan var dion amma kağıt dicekki yemişim borcunu tey 2017 de Sasa guruslarda iken ben 27 liraydim dicek bu ülkede enflasyon var dicek bak demişti dersin
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Doktora gittim dedim ya hocam kağıtlarda duramiom dedim bende gurt olabilirmi dedim yok dedi
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Aman abi hacim yok kağıdı hacimlendirrmek için yapio zırto
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Düşünce sadece garsan iyi olur gibime geliyor belkide yanilirim bilmiom
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Konu: Grafiğini bırakalım merak edenlere
Bilmece filan yokki lafı geç anlion sen sadece
deniz88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Konu: Grafiğini bırakalım merak edenlere
Taam Mürselin yarısi edince
deniz88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Konu: Grafiğini bırakalım merak edenlere
Pişt grafikci sattinmi plturu
deniz88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Genil aldım dün ve bugün ölümsüzlük iksirini bulmuş ilk etapta hissedarlarinin üzerinde deniycekmis:)
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()2018 Aralık'ta 37 den poltk vardı daha bunu yazmiom bile Forex ile hisse senedini garistirir insanlar öyle dionda mal iyiyse endeks kimin umrunda
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Ondan sonra temht gida tkuru vardi 16 liradan 97 verdim aha dedim kâr ettim dedim sonuç öyle yani
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Öyle deme bak brsan aldım 7 liradan 15 den verdim aha dedim kâr ettim sonra kağıdı 50 den aldım 80 den verdim aha dedim kar ettim dedim sonuç goruon öyle yani
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)