Üye adı:yusupcuk
Kayıt tarihi:16 Kasım 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2384
Üye puanı:273
Takipçileri:59
Takip edilen:16
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Seykm 3.8 değmiş vay tühhh
@karlitoomuratt dayı ben gidiom sohbetinede doyum olmuo
yusupcuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı seykm bedelli yapmış ayakta uyuyom ya nasıl görmedim tüh:(( güzel pirim üretmiş tam bizlikmis gıvrak
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Goçum sen beni dinlemion bedelsiz yapmış yorabilir
İLKŞAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Onscsm iyi gidio acıkda ondan mi alaydim
yunus_16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı glryh kar al gaçtan yapacağız
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı sen anlarsın 17 temmuzda almad bi gap var dioki ayrilma dio bu ayrılma borsadan çıkmamı yoksa faaliyet alanini değiştirme isim değişikliğinden ayrilmami ne düşünüyorsun
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı şu sağlık dalgası fiyatlamasi daha devam edermi virüis muris filan diolar ya
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bu alt yorumunda dayı sektormu değiştirecek sönme
@karlitoomuratt
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı bi ara sen 2/3 ay önce sönme sektör mü değiştirecek demiştin yanlış mı anladım hangi sektöre girecek sönme
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı bu vangd dibi gaç sence nerden alirsam geri gacirmaz
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Pcilt bedelsiz yaptığı için ağır galir dayı galmazmi
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Ekiz gibi tkuru gibi poltk gibi bi denk getirdim bı daha denk gelmedi
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Gront avcumun içine yazdim 24.90 geçince ahlimda
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Sen Gine söyle aslanım dayım gine sağdan soldan anamdan bedelli sermaye artirimina filan giderim vardır onun parası
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı gübre parası var dayı ne alayım givrak bışeyler denk gelirse canını yerim benden saklama çok dardayim
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Galas gal dion yani; ))
yunus_16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Pardon hayırlı cumalar demeyi unutmuşum gral
İLKŞAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Adamın şöyle dayısı olsun 100 milyon borcu olsun
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Galaslik var biraz genlerden gelio
İLKŞAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Sanadami oluo bana çok oluo
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)