Üye adı:YODA
Kayıt tarihi:4 Nisan 2016
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:182
Üye puanı:5
Takipçileri:3
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10023,73 Nakit puanı var
T. Puan:10023,73 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()şu dolar ne zaman bir düşüş yaşasa hemen 3. 00 ve 3, 20 ciler çıkıyor ortaya.. :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()bu nasıl bir grafik. olay artık saçma sapan bir şekil aldı. terste olan herkese sabır diliyorum.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()3, 7550 üstü hız verir...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()Bugün açıklama gelmeden 10 kuruş birden zıplar mı ? 14:00 sonrası iyice belli eder yönünü..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()dolar ı nasıl aşağıda tutarız denemeleri Bölüm1
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()hadi hakkımızda hayırlısı bundan sonrası...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()ben burdayım.. beklentim 3, 80.. bugün kapanış veya P. tesi gelir.
BÜNYAMİN_BUTTON için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()illa gelecektir. ben p. tesi diyorum ama bir sürü değişken etkileyebilir bu durumu. ama 3, 80 çok uzak değil.
Baris1990 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()P. tesi yüksek ihtimal çıkarım. ; ) kısmet..
Adamsky66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()hocam beklentimi söyledim.. dolar bu önce aşağı gider sonra daha çok yukarı gider :) bekleyelim görelim. p. tesi dolarda terste kalanlar için çıkış fırsatları doğacağını düşünüyorum.
Baris1990 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()bugün 3, 80 er ya da geç gelir.. bekleyelim görelim.. :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()ben FED öncesi peak yapacağını düşünüyorum. sonrası da bir müdehale olacağını. o arada bir yerde çıkmayı hedefliyorum. Hedef fiyatım 3, 9. ama tabii bu benim düşüncem. YTD.
KaRaKuVVeT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()P. tesi olmadan dolar bozulmaz. Hele bir P. tesi günü 3, 85 leri görelim diyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()öğleden önce söylediğimi yineliyorum , 71- , 72 gibi kapar günü.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()Fitch 2, 80 le kapatacak demiyor ki. 2, 80 seviyelerinde geçirecek diyor. ortalama alıyor bu rakamı.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()bugünü , 71- , 72 seviyelerinde kapar yine.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()bugün 3, 75 üstü görür müyüz acaba..?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()şafak sıkıştırmaya başladı... :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()bu seviyeler 14- 15 Mart sonrası dolar ı baskılamaya çalışacakları dip nokta bence. bıugün Yellen konuşması sonrası yukarı hareket daha da hızlanabilir. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YODA yorumu ()aynı düşüsündeki gibi ısrarlı.. bu sefer yukarı gideceğim diyor.