Üye adı:YLD
Kayıt tarihi:8 Kasım 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:88
Üye puanı:3
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için YLD yorumu ()pardon o bekleyen emrimmiş.. 4, 79 dan satmış...
Mekanik1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için YLD yorumu ()buraya yazdığınız anda 1, 99 :)
regi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için YLD yorumu ()ya ben öğlen gibi 4, 94 den sattım şuanki noktada şoktayım nasıl düştü anlamadım zaten.. bu yüzden 4, 74 ler banada iyi gelmişti
Mekanik1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için YLD yorumu ()1, 99 dan ufacık aldım keşke çok alsaymışım :)
regi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için YLD yorumu ()hareket başladı
kenan_in için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için YLD yorumu ()Şöyleki asıl fırsat 4, 40 ve altlarıymış. Ama Hisseye inancım olmasa zaten girmezdim. Sonuçta seçtiğim yatırım beni ilgilendirir. Ayrıca offf o kadarcıkta olsun ya zarar etmeyi hazmedemeyen ben işte :D Kişisel algılamayın pls...
Mekanik1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için YLD yorumu ()evet inancım var, sanırım gelebileceği en dip noktaya geldi artık bekelemekten başka birşey yok
dekonline için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için YLD yorumu ()4, 74 ortalama ile şuan - 1800lerdeyim :)
dekonline için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için YLD yorumu ()gerçekten fırsatmış... :(
Mekanik1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için YLD yorumu ()UTPYA 'da stop seviyesi var mı?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için YLD yorumu ()Teşekkürler,
SELİN28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için YLD yorumu ()Atabilge öyle demiş, profiline bakın dediniz ya. Bende onu anlamaya çalışıyorum satılmaz derken hedefi ne olabilir?
SELİN28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için YLD yorumu ()HDFGS ve VAKKO satılmaz,
pişmanlık yaşarsınız..
:) Peki
SELİN28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için YLD yorumu ()Vakko hakkında ne düşünüyorsunuz acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için YLD yorumu ():) siz söyledikten sonra aldım. Uzun bir zamandır takipteyim ve net olarak söyleyebilirim ki, çok mütavazisiniz ama başarılısınız :)
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YLD yorumu ()Ya kaç aydır dolar veri felan dinlemiyor ki.. riskleri herkesin kendisi belirlemeli o dedi, bu dedi olayına dönüyor sonra olay. Zararda karda nerde olursanız olun kesmek sizin elinizde
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YLD yorumu ()kırmızı...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YLD yorumu ()abartmayalım bence uçacak çakılacak :) stabil bence
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YLD yorumu ():) son 4 dakika bakalım neler olacak görelim
AmatorYatirimci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YLD yorumu ()bu veri dolar ı iyide olsa kötüde olsa uçurmayacak gibi geliyor bana :(